Wkunl

Hoe kan ik een afbeelding met behulp van photoshop traceren

Als u graag om lijntekeningen te maken, maar zijn calligraphically uitgedaagd, neem hart: Photoshop maakt het makkelijk voor u maken vlekkeloze lijntekeningen door het traceren. Wij laten u zien hoe u een bestaande afbeelding te nemen en maak je eigen versie die u kunt aanpassen, wijzigen en te verbeteren voor jezelf! De methoden die hier zal werken op zowel een PC en een Mac, en alle versies van Photoshop (of een grafische toepassing die Beziercurves ondersteunt).

Stappen

Hoe kan ik een afbeelding met behulp van photoshop traceren. Open een afbeelding die u wilt traceren.
Hoe kan ik een afbeelding met behulp van photoshop traceren. Open een afbeelding die u wilt traceren.
  1. 1
    Open een afbeelding die u wilt traceren. Voor de praktijk, kunt u elke afbeelding die u graag te pakken van het internet, scannen zelf iets, of om mee te volgen met deze tutorial, gebruik onze afbeelding steekproef door de Control-klikken. (Command-klik op een Macintosh). Sla de afbeelding op uw computer waar u het gemakkelijk kunt vinden.
  2. 2
    Open photoshop. Controleer de interface om ervoor te zorgen dat zowel het Lagen-venster en het venster Paden zichtbaar zijn.
  3. 3
    Er zijn twee manieren om de volgende stap, dat is om uw afbeelding te plaatsen op de top van een effen witte laag te bereiken:
    • Maak een nieuw leeg bestand in Photoshop (of een ander beeldbewerkingsprogramma dat Beziercurves ondersteunt).
    • Stel je beeldformaat op de afbeelding die u hebt gekozen om te traceren passen. Voor deze tutorial, stel je beeldformaat op 5 "x 7" op 300 dpi, met een witte achtergrond.
    • Open je gekozen afbeelding. Het zal verschijnen als een tweede laag met de naam "Layer 1," boven de laag met de naam Achtergrond.
    • Dubbelklik op de miniatuur in het venster Lagen, en in het dialoogvenster, verandert de naam in "Origineel beeld."
  4. 4
    Probeer deze alternatieve methode wanneer dat nodig is. Open de originele afbeelding in Photoshop zonder een nieuw document creëren eerste. Dit is handig wanneer u wilt dat de grootte en de dpi van de oorspronkelijke opname, al duurt het een paar extra stappen voor te bereiden.
    • Klik met de rechtermuisknop op de laag Achtergrond miniatuur en kies Laag uit achtergrond... In het dialoogvenster, verandert de naam in "Origineel beeld."
    • Maak een nieuwe laag door te klikken op de knop "Maak een nieuwe laag".
    • Sleep de nieuwe laag, zodat het onder de laag "Original Image."
  5. 5
    Klik om de laag te selecteren "oorspronkelijke afbeelding." Verander de dekking van originele afbeelding tot 50% of zo. Dit zal "grijze out" het beeld het maken van uw nieuwe kopie lijnen makkelijker te zien.
  6. 6
    Selecteer het gereedschap Zoomen (Z). Klik en houd in het midden van de afbeelding die u wilt inzoomen op, en beweeg je muis om de grootte aan te passen.
    • Het maakt niet uit hoe vaag het origineel zou kunnen zijn, want je creëert je eigen nieuwe artwork en alleen met behulp van het originele beeld als een gids. Echter, als uw origineel is erg klein, kunt u het wilt herschalen voordat u kopiëren (gebruik Afbeelding | grootte met "Resample" aangevinkt).
  7. 7
    Klik op het tabblad paden. Maak een nieuwe weg door te klikken op de 'Create nieuwe weg knop aan de onderkant van het venster Paden. Dubbelklik op het bestand, en hernoem het. We hebben het "Fishy" in dit voorbeeld genoemd.
  8. 8
    Selecteer het gereedschap Pen (P). Gebruik de pen tool te traceren over de belangrijkste lijnen van het beeld dat u wilt kopiëren, als volgt:
    • Traceren en het primaire beeld. Voor ons voorbeeld, beginnen waar de staart voegt zich bij het lichaam. Klik en houd daar aan een ankerpunt te maken, sleept u de muis naar de vinnen. Controlepunten zal voortkomen uit de klik locatie. Laat de muisknop over waar getoond, hier:
    • Maak een tweede ankerpunt onder de rugvinnen, en sleep naar rechts, zoals weergegeven. De sleutel met tracing is om zo weinig ankers gebruiken als mogelijk is, voor de meest vloeiende lijnen.
    • Merk op dat als u deze ankerpunten maken, zult u de Bezier-curve tussen hen te zien. Uiteindelijk willen we deze curve naar de contouren van de tekening overeenkomen, maar het is niet nodig om het perfect op de eerste pas te krijgen. Het is makkelijker en sneller op te ruimen de lijnen met behulp van het gereedschap Direct selecteren, die we hieronder zullen behandelen.
    • Voeg nog een ankerpunt op het puntje van de neus, en een andere waarbij de neus wordt de glimlach. U zult merken op dit punt dat je de glimlach kan afmaken, of gaan met het tekenen van het lichaam. We gaan blijven waarin het lichaam, maar zoals je kunt zien, is er een scherpe bocht tussen de glimlach en de rest van het lichaam. Om de Bezier-curve op dit punt, Alt (Option) aan de linker controlepunt te breken. De cursor verandert in een omgekeerde V. Trek het naar beneden het controlepunt, zodat de lijn lijn is met het lichaam:
    • Finish het opsporen van de belangrijkste lichaam van de vis. Tot zeer krappe bochten, zoals het midden van de staart te maken, klikt u een keer in plaats van klikken en slepen.
    • Om het lichaam weg af te sluiten, klikt u op het oorspronkelijke ankerpunt. Wees niet ongerust als het einde ziet er totaal verkeerd: we zullen dat bevestigen nadat we klaar invullen van de details.
    • Om alle paden op dezelfde Pad laag, schakelt u houden, vervolgens opnieuw selecteren dezelfde weg voordat u verder gaat. Om een ​​nieuw pad laag voor elk deel maken, schakelt u het pad, dan beginnen tekenen met de pen tool. Een nieuwe weg, getiteld Work Path, zal worden gecreëerd. Zorg ervoor dat u dubbelklikken op het pad en hernoem het voordat u verder-werk paden zijn slechts tijdelijk.
  9. 9
    Voeg de details. Ten eerste, met dezelfde technieken van klikken, slepen, en met behulp van de Alt (Option) toets om de bochten te breken, sporen uit de bovenste vinnen eerst of het pad "Fishy" geselecteerd is, voeg dan de vinnen:
    • Blijven, met behulp van hetzelfde proces, om de twee onderste vinnen, de glimlach, de oogbol, en de leerling, toe te voegen totdat de hele vis wordt geschetst.
  10. 10
    Het schoonmaken van de bochten. De kans is groot, de Bezier-lijnen zijn niet precies volgen van de oorspronkelijke omtrek van de vis. Voor het reinigen van deze up, selecteert u eerst de (A) uit het palet.
    • Zoals je op elk ankerpunt klikt, zie je de handvatten zien aan beide zijden van de Bezier-curve die de vorm van de curve te controleren. Pas deze zodat de lijn overeenkomt met de oorspronkelijke lijn zo dicht mogelijk benadert. Gebruik de (Option) toets Alt als nodig is om een ​​controlepunt zelfstandig te verplaatsen.
  11. 11
    Maakt het uniek! Zet uw tracing in uw eigen gloednieuwe creatie door het bewegen van de ankerpunten en handgrepen rondom. Probeer het maken van koppen groter of kleiner, het draaien van een glimlach in een frons, het toevoegen van extra functies-ongeacht uw fantasie prikkelt! U kunt ook een Bezier-curve wijzigen door te klikken op de lijn zelf-als u sleept, wordt de handgrepen aan beide zijden automatisch aan te passen.
  12. 12
    Trek het uit. Zodra u een basispad u wilt, kunt u het in een lijntekening. Schakel terug naar het tabblad Lagen en maak een nieuwe laag boven de originele afbeelding laag.
  13. 13
    Selecteer het penseel (B). Vanuit het menu borstel, kies dan een ronde borstel, stel deze in op 5 pixels diameter (voor de visachtige voorbeeld-gebruik, ongeacht de grootte van toepassing voor andere tekeningen is), en stel de hardheid op 100.
  14. 14
    Schakel terug naar het tabblad paden. Selecteer het gereedschap Pad (A) (Zorg ervoor dat u de Path Selection, geen gereedschap Direct selecteren. Het is een zwarte pijl in plaats van een witte een).
    • Klik op de regel dat het lichaam van de vis definieert, en selecteer Stroke Sub Pad.
    • In het resulterende dialoogvenster, zorg ervoor dat "Brush" is geselecteerd in het Tool menu. U kunt kiezen om te simuleren druk of niet. Voor dit voorbeeld, hoeft deze optie niet in te schakelen. Je hebt nu de omtrek van de vis!
    • Ga verder met elke subpad u hebt gemaakt-vinnen, mond, en oogbol-selecteren, de rechtermuisknop te klikken en te kiezen Stroke subpad voor elk een. Kies Vul subpad voor de leerling.
    • Op te ruimen eventuele lijnen, schakelt u terug naar het tabblad Lagen en wissen of trimmen wat je niet bevalt (of gebruik de brush tool om meer details te-zelfs vullen met kleur toe te voegen). Als je klaar bent, moet uw vissen er ongeveer zo uitzien:
    • Gebruik verschillende borstel maten en soorten om uw cartoon interessanter te maken.

Tips

  • Indienen bij uw plaatselijke school brief, krant, maatschappij groep etc. Mensen zijn altijd op zoek naar leuke toevoegingen aan verlevendigen hun publicaties, vooral als je het bieden gratis!
  • Oefenen op eenvoudige beelden als de vis foto. Wanneer je leert om de Beziercurves controleren, zult u in staat om zeer complexe editing doen, of maak zeer geavanceerde lijntekeningen.
  • Maak een bibliotheek van objecten en personages die je kunt bouwen en te groeien.
  • Kijk voor andere artikelen over hoe te schilderen, kleur en schaduw uw lijntekeningen cartoons.
  • Bijschriften toevoegen voor verschillende humoristische situaties.
  • Voor elke openbare distributie, hetzij gratis of betaald, er zeker van zijn dat alle afbeeldingen die u gebruikt zijn van jou of je toestemming van de houder hebben. Het kopiëren van originele werken, zelfs als u deze aanpassen-is nog steeds een schending van de wetten op het auteursrecht.
  • Als je veel van lijntekeningen, zou je een tool als Illustrator vinden veel beter te zijn voor uw behoeften.
  • U kunt ook foto's gebruiken om zeer realistische zoekt lijntekeningen te maken, zoals deze 8-track cassette gemaakt in een paar minuten met de bovenstaande stappen.
  • Laat u inspireren door een verscheidenheid van verschillende bronnen, aan te passen en te verbeteren - maak het uw!

Waarschuwingen

  • Kennen en respecteren van de van de originele kunstwerk eigenaars.
  • Niet gewoon kopiëren van andermans werk (waar is het plezier in dat?).