De console is een krachtige tool waarmee je kunt de game wereld te manipuleren naar uw wens. Echter, met grote macht komt grote verantwoordelijkheid. De jouwe is om te leren hoe je de console gebruiken voordat je iets slecht verknallen. Maar laat je niet intimideren - het is echt niet zo moeilijk om te leren als je alleen een paar tegelijk.
Stappen
- 1Begrijpen dat als je niet kunt gewoon klikken op een object om het te selecteren, moet u ID van een object in de console in plaats van zijn naam te gebruiken. De naam is wat je ziet als je kijkt naar het object in het spel. De ID is wat je ziet als je klikt op het met de console. Je moet ook begrijpen dat het spel niet elke plaats tegelijk kan laden omdat dat het spel erg traag zou maken. Elk huis (en soms aparte kamers) zijn een beetje aparte wereld van hun eigen land, een zogenaamde 'cel.' Enkele voorbeelden van interne cellen: 'Balmora, Dorisa Darvel: Bookseller' 'Seyda Neen, Fargoth's House' 'Sadrith Mora, Wolverine Hall:. Fighter's Guild' De buitenkant van de wereld wordt ook verdeeld in buitenste cellen. Exterieur cellen hoeven niet per se unieke namen. Balmora bijvoorbeeld eigenlijk vier afzonderlijke cellen.
- 2Open de console en start het spel door te drukken op de toets links van de '1 'op je toetsenbord. Op een standaard QWERTY-toetsenbord, is '~' (of '¬' in de UK versie). U kunt met de rechtermuisknop op buiten de console te blijven spelen met de console geopend. Maar als je dit doet zul je niet kunnen typen in de console tijdens het spelen.
- 3Selecteren van een object zal de console vertellen om dit personage's stats te stellen of om 15 flessen toevoegen aan deze krat. Om een object te selecteren, opent u de console en klik erop. Als u niet in staat om op te klikken bent, moet u de ID weten om de console te gebruiken op het, en typ het als volgt: object_id-> commando. Om de speler, ofwel hit 'tab' om te schakelen naar third-person view te selecteren en klik op jezelf, of het type speler-> command object_id-> commando.>.
- 4Merk op dat er verschillende soorten consoleopdrachten:
- Toggle commando. Deze beurt verschillende modes en opties van het spel aan en uit.
- Getvariable, SetVariable en modvariable opdrachten. Deze zullen laten zien en zet de speler of andere tekens 'statistieken tot een bepaald aantal.
- Toon en stel commando's. Vergelijkbaar met het bovenstaande, maar voor globale variabelen. Een globale variabele is een numerieke waarde die wordt gebruikt om een aantal dingen te identificeren en gewijzigd met behulp van scripts of de dialoog.
- Additem en removeItem opdrachten. Deze items toe te voegen aan de inventaris van de geselecteerde karakter, wezen of container.
- Addspell en removespell opdrachten. Deze add spreuken om personages 'of wezens' magic menu's.
- Getpos en SETPOS opdrachten. Deze vertellen waar objecten zijn op de X-, Y-en Z-as, en kun je ze in verschillende plaatsen op deze assen.
- Opdrachten disable en enable. Deze verwijder voorwerpen uit het spel, en plaats ze terug in het spel als je besluit om ze te houden.
- Placeat opdrachten. Deze plaats een nieuw object in de spelwereld, de exacte poisition gebaseerd off coördinaten ten opzichte van het geselecteerde object.
- Positioncell opdrachten. Deze daadwerkelijk objecten te verplaatsen naast de speler een bepaalde positie in een andere cel.
- Centeroncell en centeronexterior opdrachten. Deze zal direct teleporteren de speler naar andere plaatsen in het spel.
- Testcells opdrachten. Deze teleporteert de speler naar elke cel in alfabetische volgorde.
- AI-opdrachten. Deze worden gebruikt op wezens en personages om ze te laten dingen te doen.
- Changeweather opdrachten. Hiermee kunt u het weer voor een bepaald gebied te wijzigen.
- Commando's Journal. Deze zal u toelaten om dagboek van je personage te manipuleren. Alle journaalposten hebben indexnummers en tijdschrift onderwerpen. Je moet weten allebei dat deze opdrachten te gebruiken.
- Andere commando. Commando's die niet passen in een andere categorie.
- 5Toggle commando's: Deze worden gebruikt om instellingen en uit te schakelen in het spel. De meeste van hen hebben korte vormen (vb. ToggleDebugText = TBT). Deze opdrachten te gebruiken, typt u een opdracht of de korte vorm in de console en druk op 'enter'. Het zal terugkeren met een kleine lijn om u te vertellen of je net hebt aangezet de instelling in of uit. Om het uit te zetten, typt u hetzelfde commando nogmaals.
- Toggleborders - Dit schakelt de grenzen tussen exterieur cellen. De grenzen verschijnen als gloeiende gele en zwarte lijnen op de grond. Dit is handig als je weg in de wildernis, maar technisch gezien nog steeds in een stad en moet slapen als je mag zodra u voorbij de grenzen slapen, zelfs als het je niet vertellen dat je bent uit de stad. U kunt ook gebruik maken van 'TB' voor deze opdracht.
- Togglecollision - Dit zal u toelaten om overal naartoe lopen. Loopt u in welke richting u zich erop, zelfs recht omhoog of door de vloer. U kunt ook gebruik maken van 'TC' voor deze opdracht.
- Togglecollisionboxes - Deze schakelt dozen die verschijnen rond objecten te laten zien waar de botsing begint voor de objecten. (Denk aan het op deze manier: de onzichtbare dozen waren er al, maar nu kun je ze zien.) U kunt ook gebruik maken van 'TCB' voor deze opdracht.
- Toggledebugtext - Dit wisselt of het spel toont debugging informatie op het scherm. U kunt ook gebruik maken van 'TDT' voor deze opdracht.
- Togglefogofwar - Dit schakelt de 'zwartheid' voor gebieden van de kaart die je nog niet gedekt. U kunt ook gebruik maken van 'TFOW' voor deze opdracht.
- Togglefullhelp - Dit zal u toelaten om statistieken van een object niet regelmatig gezien tijdens het spel, zoals wie de eigenaar is of wat script het heeft op het zien. U kunt ook gebruik maken van 'TFH' voor deze opdracht.
- Togglegodmode - Dit zal u toelaten om 'onoverwinnelijk.' Dieren en mensen, als ze je aanvallen, zal niet in staat zijn om je te raken. U kunt ook gebruik maken van 'TGM' voor deze opdracht.
- Togglekillstats - Dit schakelt de mogelijkheid van het kunnen statistieken voor kills zien wanneer u een console te openen. Het zal u vertellen wat u gedood en hoeveel wezens die je in het hele spel hebben gedood. U kunt ook gebruik maken van 'TKS' voor deze opdracht. Zie 'ToggleStats.'
- Togglemenus - Deze gaat uit het menu. Dit geldt ook voor de kleine dingen die je ziet tijdens het spelen van het spel, de menu's die u ziet na het 'pauzeren', de lijst die je krijgt na het raken van Esc, en de console. Om ze weer in te schakelen, twee keer sloeg de console toets. U kunt ook gebruik maken van 'TM' voor deze opdracht.
- Togglepathgrid - Deze schakelt al dan niet weg rasters worden weergegeven. Pad roosters zijn geprogrammeerd in het spel voor non-player characters om op te lopen als ze niet aanvallen. U kunt ook gebruik maken van 'TPG' voor deze opdracht.
- Togglesky - Dit zal in-of uitschakelen van het weer, de zon, de maan, de hemel textuur, dag en nacht... en vervangt de lucht met een lege zwarte gat. U kunt 'TS' ook gebruiken voor deze opdracht.
- Togglestats - Dit doet ToggleKillStats, ToggleDialogueStats, ToggleMagicStats en ToggleCombatStats tegelijk. U kunt 'TS' ook gebruiken voor deze opdracht.
- Togglewireframe - Dit verandert of u ziet texturen van een object, of gewoon de mazen. Denk aan het op deze manier: Elk object is een gaas bedekt met een textuur. U kunt ook gebruik maken van 'TWF' voor deze opdracht.
- Toggleworld - Deze schakelt al dan niet het spel maakt iets anders dan de speler. In niet-techneut spreken: het maakt alles behalve de speler onzichtbaar, waaronder de grond. Alles wat je kunt zien is de hemel en als je naar beneden kijkt echt ver, water. U kunt ook gebruik maken van 'TW' voor deze opdracht.
- 6Getvariable, SetVariable en modvariable commando: Deze kunt u statistieken van de speler en de andere personages bekijken en wijzigen. De weergegeven cijfers zijn dezelfde als die die u ziet wanneer je het spel pauzeren en zien wat je vaardigheden zijn, bijvoorbeeld uw Alchemy misschien wel 28, als je een amateur of 78, als je een professional alchemist. Deze opdrachten te gebruiken, selecteert u de persoon wiens variabele die u wilt zien of wijzigen en typ Getvariable of SetVariable #. Zo zal Getillusion een personage illusie vaardigheid, Setillusion 50 GetIllusion> zal de illusie van een personage ingesteld op 50, en Modillusion 10 zal een personage illusie vaardigheid verhogen met 10 punten (je kunt ook gebruik maken van negatieve getallen) weer te geven.
Terwijl u alle numerieke statistieken die u op uw eigen menu, voor niet-speelbare personages kun je ook veranderen kan veranderen:- Disposition - hoe graag ze je. Als je met ze praat, de blauwe balk boven de lijst met onderwerpen om over te praten is hun dispositie. Het kan variëren van 0 tot 100.
- Vecht - hoe waarschijnlijk zijn ze om je aan te vallen.
- Flee - hoe waarschijnlijk zijn ze om weg te lopen van je.
- Alarm - hoe waarschijnlijk zijn ze om te freak out als je iets steelt.
- Hallo - maximale afstand van hen je kunt zijn voordat ze aan u en zeg hallo. ('Hallo' kan niet zeggen 'hallo,' ze kunnen zeggen: 'Wat is dit over, [speler ras]?' Of 'Ik ben een druk baasje, dus als je dit kon opschieten' of 'Doorlopen' of een paar honderd andere dingen.
- Gezondheid - GetHealth zal terugkeren hoeveel gezondheid het karakter heeft op dit moment. SetHealth zal maximale gezondheid van het karakter ingesteld op een bepaald aantal, en stel hun huidige gezondheid naar dat nummer. ModHealth verhoogt huidige gezondheid van het karakter van dat aantal.
- Magicka - heeft dezelfde functie als Health, alleen met vermoeidheid.
- Vermoeidheid - functioneert hetzelfde als gezondheid of Magicka, alleen met vermoeidheid.
- Blightdisease - 1 als het schepsel / personage heeft een plaag ziekte, 0 indien niet
- Commondisease - 1 als het schepsel / personage heeft een veel voorkomende ziekte, 0 indien niet
- Schaal - decimaal getal voor hoe groot het object is in vergelijking met hoe groot het is standaard. 1 is standaard.
- Chameleon - percentage voor hoeveel 'kameleon' effect het schepsel / personage heeft op dit moment.
- Verlamming - 1 als het schepsel / karakter is verlamd, 0 indien niet
- Resist_____ - zoals ResistBlight, ResistFrost, etc. Zo tegen het doel is om een specifiek ding.
- Waterbreathing 1 als het schepsel / karakter water, 0 indien niet kan ademen
- Waterwalking - 1 als het schepsel / personage kan over water lopen, 0 indien niet
- Invisible - 1 als het schepsel / karakter onzichtbaar is, 0 als niet
- Voorbeelden: "caius cossades" -> setdisposition 100, speler-> setspeechcraft 100
- 7Toon en stel commando's: Deze display en verandert globale variabelen. U hoeft niet om iets te selecteren. Typ tonen glob_var of stel glob_var op #. Glob_var betekent dat de globale variabele in te stellen en de # staat voor wat je zal het op staat.
- Voorbeelden: toon glob_var, ingesteld glob_var tot 21.
- 8Additem en removeItem commando: Deze items toevoegen en verwijderen van en naar inventaris van het geselecteerde object. Dit werkt alleen voor containers, wezens en personages. Eerst moet u de container, wezen of karakter wiens inventaris vindt u het object toe te voegen of te verwijderen van of naar te selecteren. Typ vervolgens addItem object_id # of removeItem object_id # en druk op 'Enter'. De # zal zijn hoeveel objecten die u wilt toevoegen of verwijderen.
- Voorbeelden: "caius cossades" -> additem light_com_candle_08 1, speler-> additem gold_001 5, "divayth fyr" -> removeItem "Daedric dagger" 1
- 9Addspell en removespell commando: Deze voegen en spreuken te verwijderen om de geselecteerde teken of schepsel. Deze zijn vergelijkbaar met AddItem en RemoveItem, maar je hoeft niet om het aantal spreuken toe te voegen als het is slechts een spreuk. U moet een object te selecteren, typ Addspell spell_id of Removespell spell_id.
- Voorbeelden: player-> addspell "Balyna's verzachtende balsem", "edwinna elbert" -> removespell "dragon skin"
- 10Getpos en SETPOS commando: Deze tonen en verander de locatie van een object op de x, y of z-as. Denk aan x en y zoals lengte en breedte, en z zoals hoogte. Selecteer een object en het type getpos een. Echter, 'a' in dit voorbeeld worden vervangen door x, y of z om de as die eens zien. Dit zal een nummer dat de locatie van het object op welke as je getypt terugkeren. Om de as te wijzigen, selecteert u een object en het type SETPOS een #. (Nogmaals, "a" moet worden vervangen door x, y of z).
- Voorbeelden: furn_bone_skull_01-> SETPOS z 2048, misc_uni_pillow_01-> getPos y
- 11Opdrachten disable en enable: Deze verwijdert een object uit de hele wereld, en zet het terug als je hebt besloten om het te houden. Om een object uit te schakelen, selecteert u deze en typt uitschakelen. Om het weer in te schakelen, zorg ervoor dat het nog steeds is geselecteerd en typ Inschakelen Uitschakelen.>. U kunt geen objecten stellen, tenzij ze eerst zijn uitgeschakeld.
- Voorbeelden: "dorisa darvel" -> disable onmiddellijk gevolgd door "dorisa darvel" -> staat
- 12Placeat commando: Deze plaats nieuwe objecten in de huidige cel ten opzichte van andere objecten. Eerst moet u een object selecteren om de positie van de nieuwe object af baseren van, typ Placeatme object_id # x # y # z #. Het eerste nummer zal zijn hoeveel objecten je wilt plaatsen. Meestal is dit 1 of krijg je een aantal nieuwe objecten die allemaal op dezelfde plek te krijgen. De x #, y en z # # bedoel hoe ver van het oorspronkelijke object langs elke as het nieuwe object zal verschijnen. U kunt ook gebruik maken Placeatpc object_id, # x # y # z # om voorwerpen in het spel ten opzichte van de speler.
- Voorbeelden: Placeatpc scamp_creeper 1 256 0 0, scamp_creeper-> PlaceAtMe "Imperial Guard" 1 0 0 0
- 13Positioncell commando: Deze zullen een object plaatsen reeds in de wereld in een bepaalde plaats in een bepaalde cel. U moet een object selecteren om te verplaatsen, typ Positioncell x # y # z # rotatie "celnaam". Voor het gemak, hoeft u niet om de rotatie van het object in te stellen en kan in plaats daarvan typen 0. In dit voorbeeld zijn de # x, y en z # # vertegenwoordigen de positie langs de x, y en z-assen van het object wordt weergegeven.
- Voorbeelden: Speler-> positioncell 2816.406 7016.756 4306.963 180 "ashmelech"
- 14Centeroncell en centeronexterior commando: Deze zal de speler direct teleporteren naar het centrum van elke cel in het spel. Er is niet veel verschil tussen de twee commando uitzondering CenterOnExterior werkt alleen voor buiten cellen. Soort Centeroncell "cell naam": om dit te doen. U kunt ook het type 'COC' of 'COE' voor deze commando's.
- Voorbeelden: centeroncell "Caldera, Shenk's Schop"
- 15Testcells commando: Deze zal de speler snel teleporteren via verschillende cellen in het spel. Om deze te gebruiken, soort Testcells, Testinteriorcells TestCells,>, of Testthreadcells. TestCells zal de speler naar elke cel in alfabetische volgorde teleporteren. TestInteriorCells zal hetzelfde doen, maar zal alleen gebruik maken van interne cellen. TestThreadCells zullen dit alleen doen buitenkant cellen, in willekeurige (?) Bestellen. U kunt ook typen Stopcelltest of SCT, terwijl de tests worden er aan om ze te stoppen.
- 16AI commando: deze worden gebruikt om de AI karakters en wezens manipuleren. U gebruikt deze opdrachten door een personage te selecteren op commando, dan is het typen van het commando. Er zijn een aantal verschillende AI opdrachten:
- Aiwander - Deze worden geschreven als volgt: Aiwander # # #. Deze veroorzaken het teken willekeurig zwerven op pad roosters. Het eerste getal is hoe ver van de locatie waar ze zijn nu het karakter zal dwalen. Het tweede getal geeft aan hoe lang ze dit zullen doen om voordat u naar het volgende wat ze moeten doen. (Om ze te laten dwalen als dit oneindig, typ je gewoon '0 '.) Het derde nummer zal zeggen wat specifieke tijd in het spel zullen ze beginnen dit te doen. (. Om ze meteen beginnen, gebruik dan een 0) Extra nummers kunnen worden geplakt op het einde van deze opdracht voor welke kans ze hebben om te stoppen en doen elk van de 'stationair' bewegingen - krabben hun hoofd, starend naar hun handen, enz. Dit zal u toelaten om idles 2 doen en met 9. Als het karakter heeft van een animatie (zoals de dansende meisjes op Desele in Suran), zal dit Idle 9. Als deze zijn allemaal ingesteld op 0, of gewoon weggelaten uit de opdracht, zullen ze doen geen loze bewegingen en zal constant rond te lopen zonder te stoppen.
- Aifollow - Dit maakt het personage / schepsel volgen een bepaald karakter / schepsel naar een bepaalde plaats. Selecteer eerst het object dat wordt na een ander object en het type Aifollow object_id # x # y # z # AIFollow>. Object_id is de ID van het karakter of wezen dat de geselecteerde ene zal volgen. Het eerste getal is hoe lang ze zullen volgen en de laatste drie zijn de xyz coördinaten waarop ze zullen stoppen na het object.
- Aitravel - Dit maakt de geselecteerde charactr schepsel / karakter reizen naar een bepaalde plaats binnen de cel. Je moet het type Aitravel x # y # z #. De drie getallen geven de xyz-coördinaten van de bestemming.
- Aiescort - Werkt als AIFollow, behalve dat u de persoon / wezen dat zal worden gevolgd en input van de persoon / wezen dat zal volgen te selecteren.
- Aiescortcell - Dit zal toelaten AIEscort om te werken in verschillende cellen. (Echter, moet u beginnen in een exterieur cel en de bestemming moet een exterieur cel zijn.) De opdracht is Aiescortcell object_id "cell naam" # x # y # z #. Het is net als AIEscort, behalve dat het de cel naam in het midden van het.
- 17Changeweather commando: Deze zullen het weer voor een bepaald gebied te wijzigen. Je moet weten wat de namen van de regio's om het weer te veranderen. Regio's zijn dingen zoals 'West Gash Regio', 'Bitter Coast Region', etc. Alle steden en gemeenten hebben ook regio-id's, die je niet kunt zien in het spel, zodat u zal moeten gewoon denk dat op basis van de oppervlakte zijn ze inch Dit is wat je moet typen: Changeweather "regio" #. Het nummer zal betekenen:
- 0 = Helder
- 1 = bewolkt
- 2 = Foggy
- 3 = Helder
- 4 = Rain
- 5 = Thunder
- 6 = Ash
- 7 = Blight
- 18Commando's Journal: Deze zal u toelaten om tijdschrift van de speler te veranderen. Moet u de Journaal-ID en het indexnummer kennen om deze opdrachten te gebruiken. Om deze uit te vinden, moet je kijken in de Construction Set.
- Getjournalindex - Dit zal u het indexnummer van de meest recente dagboek van deze index vertellen. Type dit: Getjournalindex journal_id.
- Journal of Setjournalindex - deze zullen een ander tijdschrift vermelding toevoegen. Dagboek journal_id # of Setjournalindex journal_id #: U moet deze typen. De # is het indexnummer van het dagboek.
- 19Andere commando's: Dit zijn commando's die niet helemaal passen in een andere categorie.
- Filljournal - Dit zal de speler iedere journaalpost in het spel te geven. Wees gewaarschuwd want dit duurt even en het zal de quests van het spel onspeelbaar achteraf te maken.
- Fillmap - Dit zal alle dorpen, steden, uniek cellen etc. op de wereldkaart zien.
- Fixme - Dit verplaatst de speler 128 eenheden foward. Handig als je 'vast te zitten'.
- Fadeto # - Dit zal het scherm naar zwart fade. Het nummer is het percentage dat is zwart.
- Resetactors - Dit zal alle niet-speelbare personages zetten op hun startposities met de originele AI.
- Startcombat char_id - Dit maakt het geselecteerde teken of schepsel vallen het karakter of schepsel vermeld in char_ID.
- equip object_id - Dwingt het geselecteerde teken om het object uit te rusten. Zij moeten een in hun inventaris voor dit te laten werken.
- Goodbye - Dwingt de PC om de dialoog te verlaten.
- Drop object_id - Maakt het geselecteerde object drop de object_id.
- Gezicht x # y # - Maakt het wezen of karakter kijk naar de xy-coördinaten voor een moment.
- Forcegreeting - Maakt het geselecteerde teken je praten, ongeacht wat mobiele je in of hoe ver je bent.
- Forcejump - Dwingt het geselecteerde teken te springen op zijn plaats. Om dit, soort Clearforcejump repareren.
- Forcemovejump - Dwingt het geselecteerde teken te springen in plaats van lopen. Om dit, soort Clearforcemovejump repareren.
- Forcerun - Dwingt het geselecteerde teken in plaats van lopen draaien. Om dit op te lossen, typt ClearForceRun.
- Forcesneak - Dwingt het geselecteerde teken in plaats van lopen sluipen. Om dit op te lossen, typt Clearforcesneak.
- Getsquareroot # - Berekent de vierkantswortel van het aantal.
- Lock # - Vergrendelt de geselecteerde deur of container. Het getal staat voor het slotniveau.
- Unlock - Ontgrendelt de geselecteerde deur of container.
- Random # - Genereert een willekeurig getal tussen 0 en # + 1.
- Enableracemenu - Opent het ras / uiterlijk selectiescherm. Maar dit zal vaak voelt u willekeurige dingen uit te rusten. Zorg ervoor dat je vooraf te slaan.
Tips
- Om aan de test cellen krijgen: coc toddtest, coc "character stuff wonderland", coc "Clutter Warehouse - Everything Must Go!
- Als u een cel ID, object-ID, spell-ID, variabele, attributen enz. met spaties typt, moet het "aanhalingstekens" er omheen of dit geldt alleen het eerste woord.. Bijvoorbeeld "caius cossades" -> additem ingred_willow_anther_01 1 must> zal men Willow Helmknop toevoegen aan Caius Cossades's inventaris, maar Caius cossades-> additem ingred_willow_anther_01 1 zal leiden tot het spel te proberen een Willow Helmknop toe te voegen aan de inventaris van een object met de naam ' Caius, 'die, natuurlijk, bestaat niet in de unmodded spel. U krijgt een foutmelding, en Caius Cossades zal geen Willow Helmknop krijgen.
- Om een wezen of NPC te stoppen met aanvallen je krijgt: select en Stopcombat onmiddellijk gevolgd door Setfight 0 StopCombat>.
- Om een object te selecteren, moet u in dezelfde cel. Bij gebruik van de object_id-> methode, mag er slechts een object met die ID in de cel zijn.
- Komma tussen de afzonderlijke woorden in een opdracht kan worden gebruikt zonder nadelige effecten. (Ex. placeAtPC, "Caius Cossades", 1, 128, 0, zal 180 hetzelfde als placeAtPC "Caius Cossades" 1 128 0 180 werken.
- RemoveSpell werkt ook voor ziekten.
- Om meer tijd te krijgen om een beslissing te nemen in de dialoog: Goodbye bij de keuze verschijnt. Echter, zorg ervoor dat u een dagboek niet krijgen wanneer gevraagd de keuze of dit zal de quest te breken.
- Om een leger van het kwaad skelet zombies te verhogen: Placeatpc "skeleton_summon" 1 128 0 0, herhalen totdat je alle degene die je wilt, selecteert en Aifollow speler 0 0 0 0 op elk van hen
- U kunt de ID van een object te krijgen door een) kijken in de Construction Set of b) het vinden van het object in het spel en deze te selecteren in de console, dan is het onthouden van de ID die zal verschijnen aan de bovenkant van de doos console.
- De console is niet hoofdlettergevoelig, wat betekent 'SetVariable' werken als 'SetVariable' die werkt als 'SetVariable'.
Waarschuwingen
- ToggleCollision werkt voor andere personages als goed, en mensen kunnen lopen door muren en vast komen te zitten.
- AddItem en RemoveItem zal elk object in het spel beïnvloeden met dezelfde ID. Zo wordt elke Ash Slave genaamd 'ash_slave', en als je nog een Ash Slave een Daedric Longsword, zal elke Ash Slave nu een Daedric Longsword. Hetzelfde geldt voor AddSpell en RemoveSpell.
- Het veranderen van de Vecht, Vlucht, Alarm, en Hallo van een object zal ook elk object wijzigen in het spel met dezelfde ID. Bijvoorbeeld, zal het maken van de Ash Slave gebruikt in de bovenstaande hebben l33t langzwaard skillz door het veranderen van haar Long Blade vaardigheid om 100 alles in Ash Slave hebben l33t longsword skillz.
- Zeggen 'Goodbye' terwijl het maken van keuzes zullen je soms blokkeren van het voltooien van quests als er een dagboek je krijgt wanneer voorgesteld met de keuze.
- Knoeien met het tijdschrift kunt u blokkeren van het invullen van quests.
- Sparen nooit na het gebruik PlaceAt commando's om een duplicaat van jezelf te creëren. Dit zal problemen met het spel veroorzaken.