Wkunl

Hoe kunt u uw vaardigheden te verbeteren op starcraft

Starcraft is een ouder spel met een paar eenvoudige strategieën die goed werken tegen newbies (nieuwe spelers), maar vereisen geen vaardigheden en dus de neiging om te mislukken tegen doorgewinterde spelers. Dit is een handleiding over hoe je je eigen unieke strategie vinden en je vaardigheden.

Stappen

Hoe kunt u uw vaardigheden te verbeteren op starcraft. Altijd kies een race wat het beste bij u past.
Hoe kunt u uw vaardigheden te verbeteren op starcraft. Altijd kies een race wat het beste bij u past.
  1. 1
    Altijd kies een race wat het beste bij u past.
    • Terran is de meest mechanisch veeleisende ras, en ze zijn het beste voor langzaam duwen en sterke verdediging en wanden-off. Terran algemeen de meest rigide in hun opbouw en ze medium eenheidskosten.
    • Protoss wordt algemeen beschouwd als de makkelijkste om te leren, met een saldo van mechanica en strategie. De eenheden zijn in het algemeen sterker, maar ook duurder. Ze hebben een gemiddeld niveau van het leger van de mobiliteit en de map control.
    • Zerg is het meest strategisch zware ras, en is daarom moeilijker voor nieuwkomers. Ze hebben een zeer flexibele economische structuur met een behoefte aan kwalitatief map control en vele uitbreidingen. Hun eenheden zijn over het algemeen zwakker, maar minder duur.
  2. 2
    Build a lot van SCV's / drones / probes en verspreid een paar over de kaart, zodat in het geval je wordt aangevallen kun je een nieuwe basis te bouwen

Strategie

  1. 1
    Bedenk wat middelen die je hebt om mee te werken.
  2. 2
    Scout vroeg en voortdurend de vijand. Probeer altijd te weten wat hun plan is.
  3. 3
    Maak een plan u later kunt wijzigen. Victory is voorstander van de flexibele.
  4. 4
    Plan je verdediging als u van plan bent om het even welk bij allen hebben, voor het geval je tegenstander snelt.
  5. 5
    Het formuleren van een plan op basis van de kaart je speelt op. Bijvoorbeeld, haasten is niet mogelijk op een eiland kaart, dus plan voor iets anders, zoals luchtaanvallen of druppels, in plaats daarvan.
  6. 6
    Uw strategie moet een weerspiegeling zijn van de verwachte vaardigheidsniveau van je tegenstander. Proberen om Battle Cruisers bouwen wanneer duidelijk heb je te maken met een deskundige is een zekere manier om te verliezen.
  7. 7
    Plannen rond de hoeveelheid tijd die u waarschijnlijk worden gegeven voor te bereiden op een aanval of verdediging. Bijvoorbeeld, is een focus op minerale productie en lage gebouwen (Spawning Pool en Hydralisk Den voor Zerg) absoluut nodig, want het punt is om je vijand te overweldigen met een snelle, beslissende slag.

Opleiding

  1. 1
    Het is niet goed om te trainen op slechts een type kaart. Een goede Starcraft speler moet in staat zijn om veel verschillende kaarten spelen veel verschillende manieren.
  2. 2
    Een goede manier om beter te worden is het spel op iccup. IcCup is een ladder en heeft spelletjes van de spelers van vergelijkbaar niveau. Bijvoorbeeld, zult u weten wat rangschikken de andere speler (Olympic, A +, A, A-, B +, B, B-, C +, C, C-, D +, D, D-). Een goed idee is vertrouwd met de kaart gebruikt IcCup worden. Ze zijn te vinden op de website.
  3. 3
    Bekend zijn met basis out-of-the-box kaarten van starcraft als ze genoeg van een uitdaging om een speler te houden van steeds roestig voor een tijd. De meest populaire en representatieve kaarten zijn:
    • In-box/slightly gewijzigde kaarten
      • Uitdager
      • Big Game Hunters
      • The Hunters
      • De Lost Temple
      • Sherwood Forest
      • Dark Continent
      • Python
    • In-box campagnes
      • Probeer de originele campagnes in Starcraft om je improvisatie vaardigheden up en in topvorm.
      • Probeer de andere campagnes doos met het spel (onder campagnes).
    • Populaire online kaarten
      • Zero Rommel
      • Money Money (Snel geld)
    • Populaire "Low Money" Kaarten
      • Python
      • Blauwe Storm
      • Lost Temple
      • Andromeda
      • Othello
      • Colosseum
    • Populaire Gebruik Map Settings (UMS) kaarten
      • Bunker Oorlogen
      • Evolueert
      • Marine Special Forces
      • Gebonden Maps (Fast Explosion loopt kaarten; vereist een hoge hoeveelheid vaardigheid.)
      • Team Maps Defensie (Sunken Defensie, Cannon Defense, enz.)
      • Golem Madness (Minder vaak voorkomende, maar klassiek. Veel andere kinderen "Waanzin" types bestaan.)
      • Sniper (kaal, met sloten of niet.)

Leren doen met wat je hebt

  1. 1
    Scout uw omgeving voor kwetsbare terrein (g. Verdediging onder een heuvel is slecht e.).
  2. 2
    Wees je bewust van hoeveel tijd je bent waarschijnlijk worden gegeven voor te bereiden. Een geheel andere strategie nodig voor een rush spel dan een no-rush 15 minuten spel.
  3. 3
    Het vaardigheidsniveau (s) van je tegenstander (s) bepaalt welke aanval (s) succesvol zal zijn. Aanvallen van een pro met 20 mariniers is niet aan te raden, bijvoorbeeld, terwijl het misschien heel goed werken wanneer geconfronteerd met een minder ervaren speler.
  4. 4
    Gebruik voordelen jullie soort 'en verbergt haar zwakke punten.

Snel overzicht van de soorten

  1. 1
    Terran
    • : Voordelen:
      • Alle units zijn varieerden (zelfs Firebat heeft een bereik van 2)
      • Bunkers geven eenheden groter bereik en meer defensie
      • Geen beperking op waar om gebouwen te bouwen
      • Mobiele gebouwen
      • Goed geprijsde eenheden
      • Sommige eenheden hebben persoonlijke Cloaking
      • Lockdown: deactiveert mechanische eenheden
      • Bestralen: richt biologische eenheden
      • Nuking
      • Vermogen om een ​​zeer sterke verdediging te creëren, sterke muren en tankleidingen
      • Comsat Stations kunnen gemakkelijk vinden verhulde eenheden
      • Mogelijkheid om de kaart te ontginnen
      • Minder behoefte aan uitbreidingen
    • : Zwakke punten:
      • Mechanisch veeleisende - vereist hoge APM
      • Alle units zijn varieerde, waardoor ze kwetsbaar zijn voor Dark Swarm
      • Mobiele detector (Science Vessel) is kwetsbaar en laat in de tech ladder
      • Gebouwen branden op de grond wanneer de gezondheid is in rode zone
  2. 2
    Zerg
    • : Voordelen:
      • "Overtreffen en overdonderen" spel nadruk: goedkoop, veel eenheden
      • Snelste vroege spel stormloop
      • Parallelle productie van eenheden
      • Bijna alle units komen uit een enkele bron (larven)
      • Veelzijdig
      • Veel mobiele detectie van Overlords
      • Gravende
      • Pest
      • Donkere zwerm: Beschermt je eenheden uit ranged aanvallen
      • Alle units zijn biologisch, en kan dus niet naar beneden worden vergrendeld
      • Alle eenheden en gebouwen langzaam genezen
    • : Zwakke punten:
      • Strategisch zeer veeleisend, resource management enorm verschillend van de andere twee races.
      • Eenheden in het algemeen zwakker individueel
      • Vereiste voor vele uitbreidingen
      • Moet gebouwen bouwen op kruip
      • Moeten de werknemers offeren voor gebouwen
      • Alle units zijn biologisch, dus alles wordt beïnvloed door Maelstrom en bestralen.
  3. 3
    Protoss
    • : Voordelen:
      • Sterke eenheden
      • Balans van de mechanica en strategie
      • Eenheden hebben schilden en armor
      • Sterke lucht en grond
      • Permanent gehuld eenheid: Dark Templar
      • Psionic storm
      • Terugroepen
      • Maalstroom
      • Mind control
      • Gebouwen te bouwen door zelf
    • : Zwakke punten:
      • Moeten gebouwen binnen pyloon rooster bouwen
      • Duurste ras
      • EMP schokgolf zal alle schilden reduceren tot nul
      • Eenheden nemen veel van controlepunten.

Ken uw kaart

  1. 1
    Kijk voor je vijand eerste.
  2. 2
    Scout voor resources.
  3. 3
    Ontdek de kaart terrein.
  4. 4
    Werk samen met uw terrein, niet tegen.
  5. 5
    Bijhouden van je vijand (een oog op hen, een oog op je basis).
  6. 6
    Proberen om de middelen van de kaart te controleren omdat de beschikbare middelen de overwinnaar bepalen.

Micromanagement (micro) en tricks

  1. 1
    Weten het gedrag van uw basiseenheden. Bijvoorbeeld weten dat een typische aanval eenheid zal gaan na een doel dat hen heeft aangevallen (exclusief werknemers en eenheden niet in staat aanvallen van een doel).
  2. 2
    Leer de responstijd van je eenheden, zowel uw belangrijke soorten en degene die je zou kunnen worden geconfronteerd. Een verbazingwekkende [trick] gepionierd door (naam) in principe gebruikt het feit dat Lurkers alleen kan doden wat hun stekels tintje, en dat mariniers / Lurkers attack tijden, voor zover bekend, kan worden benut.
  3. 3
    Gebruik flankerende in je gevechten. Het betekent in feite zet je ongeveer de helft van je leger aan de frontlinie en verdedigen met het, en de andere kracht van de basis, in staat om de backlines van aanvallende leger vijand toeslaan. Dit is handig, omdat je eenheden (vooral die met taaie pathfinding, zoals Dragoons) niet hoeft rond te dansen in de backlines omdat ze niet genoeg ruimte om te manoeuvreren hebben. Het maakt ook niet laten je vijanden te ontsnappen uit de strijd. Snelheid upgrades zijn nuttig in deze (Zeloten, Zerglings) doen, en als je Zerg bent, kunt u hol je eenheden op de flank.
  4. 4
    Als een eenheid wordt aangevallen, beschouwen zich terugtrekt het aan de achterkant lijnen en terugkomen wanneer de aanval wordt uitgevoerd naar een andere eenheid.
  5. 5
    Niet verliest uw krachten als je aanval niet succesvol kan zijn. Het is goed om Dragoons sturen naar uw Terran vijand te treiteren door het blokkeren van elke SCV scouting pogingen of Gier mijne intimiderende pogingen, maar het dwaas te laten die Dragoons sterven op mijnen of na Tanks krijgen hun krachtige Siege upgrade wordt. Als je je kracht te verliezen zonder iets (bijvoorbeeld het vertragen van zijn macro door smashing zijn Supply Depots / Masten / Overlords of doden van een evenredig deel van zijn eigen eenheden) vervullen, kan de vijand zijn zegevierende geweld te gebruiken om u te blokkeren of zelfs je te doden.

Eenvoudige microing

  1. 1
    Vallen vervoerders een tegelijk, omdat je eenheden zal de neiging om interceptors raken zonder uw begeleiding.
  2. 2
    Als je een spreuk die je kan uitbrengen, doe het - niet alleen zal het beschadigen of verwarren eenheden, het "doodt" fake-eenheden (hallucinaties).
  3. 3
    Gebruik ALTIJD uw hot-keys! Hot-keying eenheden versnelt hun inzet en maakt ze beschikbaar op het moment zelf als je ze nodig hebt. De Space Bar centreert de laatste eenheid die een transmissie had, A is aanval, H is positie te houden, S is stop, etc.
  4. 4
    Aanval massaal waar mogelijk, omdat het moeilijker is om vele doden die in een keer dan enkele vallen die aanval in spurts, vandaar het belang van hot-keys (ctrl 0-9 brengt tien afzonderlijke groepen van 12; meestal genoeg).
  5. 5
    Gebruik elke parasited eenheid te scouten of aan te vallen, maar houd ze weg van je basis als de vijand kan alles wat ze doen zien. Als je speelt Terran, gebruik te herstellen naar de parasiet te verwijderen.
  6. 6
    Net als bij echte oorlogsvoering, moet je je vijand aan te vallen op meerdere fronten, of op zijn minst je vijand zeker weet waar je je zullen aanvallen uit. Bijvoorbeeld, kunt u gebruik maken parasited eenheden om een ​​nep kleinere aanval podium terwijl een ander leger beweegt op een andere basis.
  7. 7
    Zorg voor een consistente eenheden zoals die sterke, langzaam, of low-range units zijn aan de voorzijde en een snelle, zwakke, lange afstand, of spreuk eenheden zijn in terug (spell eenheden zijn beter dan goud, zodat ze te beschermen!).
  8. 8
    Gebruik een enkele eenheid aan andere eenheden te trekken in de richting van je leger in plaats van het hele ding te sturen naar hen. De verdediger heeft meestal een voordeel.
  9. 9
    Gebruik vasthouden positie, in plaats van te stoppen, als tegenstanders je eenheden dwaalspoor kan leiden.
  10. 10
    Nooit gewoon verplaatsen in donkere of onbekende gebieden. Altijd patrouille of aanslag in plaatsen als vijanden kunnen op de loer in de duisternis.
  11. 11
    Gebruik mogelijke spreuken wanneer. Leren hun hot-keys om ze snel te gebruiken en te stapelen verschillende spreuken op de top van elkaar, maar vergeet een paar spreuken slechts een keer worden gebruikt. Bijvoorbeeld, EMP en Vergrendelen zijn groot tegen Protoss, maar twee defensieve matrices op een apparaat registreert nog evenveel raakpunten Op het geselecteerde apparaat.

Goed gebruik te maken van StarEdit

  1. 1
    Gebruik een onconventionele StarEdit-achtig programma om kaarten te testen, zoals StarEdit out-of-the-box is vrij beperkt in wat het kan doen.
  2. 2
    Experimenteer met triggers, waarden, en plaatsingen van doodads / resources, etc. Om een gevoel voor wat zij van invloed zijn op het spel te krijgen.
  3. 3
    Onderdeel van uw strategie moeten omvatten:
    • Hoeveel mijnwerkers zijn optimaal om voldoende middelen te garanderen.
    • Leer de optimale plaatsing van gebouwen (Command Center en Raffinaderij etc.).
    • Onderzoek de triggers van een kaart als het meestal wordt gespeeld als Gebruik Map Settings (UMS) een strategie te voren te bepalen.

Timing en sfeer

  1. 1
    Tijd en neem uw ​​games om te zien wat de vijand deed en hoe je zou kunnen verbeteren.
  2. 2
    Houd muziek / geluid op een comfortabel niveau, een volume te hoog of te laag kan afleiden.
  3. 3
    Neem regelmatig een pauze elk uur of zo voor ten minste 15 minuten elk. Starcraft is leuk, maar te veel kan uw vermogen om uw strategie te volgen of aan te passen aan de kaart / spel vergiftigen.
  4. 4
    Praat met je bondgenoten via bondgenoot praatje.

Hoe je bondgenoot praatje (AC) in te stellen

  1. 1
    In het spel, klik op de (((|))) als pictogram in de linkerbenedenhoek van uw scherm.
  2. 2
    Op het chatscherm bondgenoot, check "om mijn bondgenoten" te bondgenoot praatje te gebruiken. Om te praten met iedereen, check "voor iedereen".
  3. 3
    Terwijl op bondgenoot praatje houdt u de Shift-toets ingedrukt en druk op enter om het "te zeggen tegen alles"

Diplomatie

  1. Probeer in ieder geval om zo veel vrienden als jij vijanden. Een tactiek is meestal effectiever in teams.
  2. Vooral in gratis voor alle (FFA) spellen, weten wanneer de aanvallende er gaande is en probeer je tegenstander (s) af te leiden, omdat het kan een goed moment om uw plan in actie terwijl ze weg zijn uit hun basis.
  3. Nooit stuur uw gehele leger uit de buurt van je basis, tenzij het absoluut noodzakelijk is. Dezelfde trucs die u kunt benutten op je tegenstander zal zeer waarschijnlijk worden berecht op je op een bepaald punt.
  4. Als je alleen bent of in de minderheid, blijven maatschappelijk te zijn, omdat het noodzakelijk is om een ​​wapenstilstand te onderhandelen als je verliest kan zijn.

Beschermen tegen worden back-gestoken

Onvermijdelijk krijgt iedereen weer-gestoken minstens een keer en een heleboel keer, het is moeilijk te zeggen wie er wel of niet terug-steek je op dat kritieke moment. Hier zijn een paar eenvoudige dingen die je kunt doen om uw kansen beter van het creëren van een winnende strategie voor het omgaan met backstabbers.

  1. Let op uw bondgenoten op de voet en kijk uit voor deze tekenen:
    • Overkill voor zover de verdediging en / of overtreding (een onredelijk grote kracht).
    • Houdt zich (backstabbers neiging om heel rustig of niet reageert).
    • Hoog verlies-aan-win record (veel backstabbers verliezen nadat ze back-stab, als hun bondgenoten in het algemeen hen te verslaan).
    • Ze bouwen ongewoon dicht bij je.
    • Hun krachten te verplaatsen naar u toe in tijden van vrede.
    • Doelstellingen lijken te zijn of zijn voltooid, maar de overwinning komt niet (zeker teken).
  2. Als u meer dan een paar van deze symptomen herkennen, bent u het meest waarschijnlijk zal terug-gestoken. Een eenvoudige manier om te bepalen wanneer een bondgenoot wordt achterbakse je voordat ze je basis is om een ​​werknemer in de buurt genoeg te verlaten om hen dat als ze un-bondgenoot je, het zal worden aangevallen. De beste verdediging tegen een back-stab is het bouwen van een alternatieve basis, houd uw leger dicht, en houd je toegang tot de Diplomacy venster (handen schudden in linksonder) in een staat van paraatheid die u toelaat om onmiddellijk te handelen. Hoe sneller je handelt om dergelijke agressie, hoe waarschijnlijker het is dat je kunt winnen.
  3. Vraag om hulp van alle overgebleven bondgenoten, zoals de meeste mensen bereid zijn om een ​​bondgenoot te helpen bij gevaar weg van backstabbers.
  4. Als het nodig is, houdt een "lijst vijanden" om ooit nog voorkomen dat een bondgenoot met de onderkruiper. (Veel backstabbers hebben tal van aliassen, helaas.)
  5. Als laatste redmiddel kunt u een preventieve aanval tegen een vermoedelijke backstabber maken. In het algemeen, deze is afgekeurd, als de eerste back-stab is je. Als het absoluut noodzakelijk is, vechten met je volle kracht niet om de speler te verslaan, maar onschadelijk te maken, om te voorkomen dat het doden van een onschuldig als ze inderdaad niet overweegt achterbakse.
  6. Niet, onder geen enkele omstandigheid, vecht vuur met vuur. (Carriers vs Carriers, etc.) blussen met water in plaats. Gebruik eenheden die het meest effectief vooraf neutraliseren de aanvallende kracht (best om een ​​voorraad te houden bij de hand).
    • Voor hoge units zoals Scouts, gebruik een mix van Scouts en Corsairs naar aanval en splash schade te maximaliseren, bijvoorbeeld.
    • Gebruik eenheden die niet kan worden aangevallen of zwak, zodat waar mogelijk (bijvoorbeeld lucht vs tanks).

Waarschuwingen

  • Vergeet niet om je plan geheim te houden; vergeten om bondgenoot praatje te gebruiken is een veel voorkomende fout, meestal resulteert in het verlies van het spel.
  • Houd uw log-in wachtwoord (en) en de CD-key geheim. Je rang en reputatie kan worden aangetast als iemand winsten controle van uw account. (Ze kunnen ook het wachtwoord te wijzigen, blokkeren je uit het gebruik.)
  • Starcraft, tegen de huidige, kan crashen in Windows XP, wat resulteert in je scherm instellingen veranderd naar 256 kleuren met een minimale schermresolutie. Er is een vrij grote (meerdere megabytes) patch beschikbaar om dit te corrigeren, echter.