Wkunl

Hoe je behoefte aan waanzin hacken

Je zou het spel Need For Madness van Radicalplay.com hebben gespeeld. Het is echt leuk, maar zou u kunnen vinden op een podium dat je het gevoel heeft te veel rondjes, of je niet van de naam. Als dat zo is, volg dan de onderstaande instructies om de track bewerken

Stappen

Hoe je behoefte aan waanzin hacken. Zorg ervoor dat je het spel hebt gedownload (en dat je niet het spel spelen rechts af het internet).
Hoe je behoefte aan waanzin hacken. Zorg ervoor dat je het spel hebt gedownload (en dat je niet het spel spelen rechts af het internet).
  1. 1
    Zorg ervoor dat je het spel hebt gedownload (en dat je niet het spel spelen rechts af het internet). Dit kan gedaan worden op www.arcadetown.com (ga naar racegames en kies Need for Madness, druk nu te downloaden).
  2. 2
    Ga naar waar je het hebt geïnstalleerd.
  3. 3
    Je moet nu in de behoefte aan waanzin map. Om muziek te wijzigen, gaat u naar stap 4. Om het podium rondjes te wijzigen, gaat u naar stap 6.
  4. 4
    Open de map muziek.
  5. 5
    Er zullen verschillende bestanden met de naam zip-bestanden. Dit zijn de gecomprimeerde bestanden voor elke fase (je kan natuurlijk zien dat). Om muziekbestanden te veranderen gebruiken WinZip, IZArc of een ander openritsen programma om het te openen. U kunt ook met de rechtermuisknop op en kies Alles uitpakken... ga dan door de stappen om het uit te pakken. Nu moet je muziekbestanden zien in hen in mod-formaat. Dus als je wilde stadium 4 muziek stadium 5 muziek te maken, zou je het bestand in het te kopiëren en te plakken in 5 map podium en hernoem het naar "stage5.mod". Zorg ervoor dat u het oorspronkelijke bestand te verwijderen. Als je wilt om het te veranderen door een muziek die er niet is bestaande dan kunt u een mod converter gebruiken om het te converteren naar mod en dan hernoem het naar het podium #. Mod en voeg deze toe aan het zip-bestand. Als hij vraagt ​​om het bestand te vervangen dan zo doen.
  6. 6
    Ook als je het opent als een archief, en sleep de mod-bestand naar een ander venster, zult u merken dat het echt een MPEG bestand. Als je de juiste soort van MPEG naar een video te converteren naar (het audio deel van de MPEG) kan vinden, dan kan je in je eigen muziek.
  7. 7
    Klik op de map podia. Elke fase wordt opgeslagen in een tekstbestand geschreven in een speciaal script. Om een ​​podium bewerken, opent tekstbestand dat stadium. Hier is een lijst van de commando's (let op: de letters a, b, c, etc. zijn wat je veranderen):
  8. 8
    Name (n) - ​​n is de naam van de track. Het lijkt aan het begin van elk bestand.
  9. 9
    nlaps (l) - l is het aantal ronden in het spoor.
  10. 10
    set (a, b, c, d) e-creëert een spoor stuk. een is het soort stuk, b is de x-coördinaat (vanaf uw vertrekpunt), c is de y-coördinaat (vanaf uw vertrekpunt), d is de rotatie (in graden), en e vertelt de computergestuurde auto's welk type van stuk is (type p voor een recht stuk, pr voor een sprong, pt voor een bocht, ph voor een quarterpipe, etc.) De types zijn
      • 0 = Tornado Shark standbeeld
      • 1 = Formula 7 standbeeld
      • 2 = Wow Caninaro standbeeld
      • 3 = La Vite Crab standbeeld
      • 4 = Nimi standbeeld
      • 5 = MAX Revenge standbeeld
      • 6 = Lood Oxide standbeeld
      • 8 = Radical Een standbeeld
      • 9 = DR Monstaa standbeeld
      • 10 = Lang, verharde baan
      • 11 = Lang, verharde weg met muren
      • 12 = Long, verharde baan schuin naar rechts
      • 13 = Long, verharde baan schuin naar links
      • 14 = Verharde weg met een bocht naar rechts
      • 15 = Lange, sintelbaan
      • 16 = Lang, grasbaan
      • 17 = Dirt track met een rechtse bocht
      • 18 = Lang, stoffige verharde baan
      • 19 = Dusty verharde weg met een bocht naar rechts
      • 20 = Lang, volgen gaande van vuil tot verharde
      • 21 = Medium lengte spoor gaan van vuil tot verharde
      • 22 = Short, spoor gaande van verharde tot stoffige verharde
      • 23 = korte, verharde weg met een uiteinde naar terug
      • 24 = Short, dirt track met een eind naar voren gericht
      • 25 = Verharde, spoor-segment
      • 26 = Middelgrote, oprit
      • 27 = Middelgrote, verharde oprit met muren
      • 28 = Vol, verharde bult
      • 29 = Half bump: lage en hoge
      • 30 = Verharde bump; helft
      • 31 = Grote, verharde oprit
      • 32 = Small, verharde oprit
      • 33 = Dirt "verkeersdrempel"
      • 34 = Medium onverharde oprit
      • 35 = Small onverharde oprit
      • 36 = Verharde Quarter-pipe
      • 37 = Spikes
      • 38 = Fake Checkpoint (Hurdle)
      • 39 = Fake spoor randsegment
      • 40 = Blauw Checkpoint
      • 41 = Fixing Loop
      • 42 = Black Checkpoint
  11. 11
    --------------------------- NFM2 alleen --------------------- --------
      • 43 = Lang, dirt track met hobbelige randen
      • 44 = Lang, sintelbaan gaande van hobbelige naar normaal
      • 45 = Half verharde bult zonder endwall
      • 46 = Verharde tunnel
      • 47 = Lang, verharde track met startblokken
      • 48 = Lang, dirt track met startblokken
    • chk (a, b, c, d) x-creëert een checkpoint. Werkt op dezelfde manier als set.
    • fix (a, b, c, d, e) x creërt een geëlektrificeerde hoepel. Hetzelfde als voor set en chk, behalve dat d de hoogte (het moet negatief) en e is de rotatie.
  12. 12
    Opmerking: Bij het ​​instellen van een track stuk van de x-coördinaat en de y-coördinaat verwijst naar het midden van het stuk. Een # 10 rechte is 2400 breed en 5600 hoog. Een # 14 beurt is 4200 bij 4200 (ontdekt door trial and error). Als alternatief kunt u het coördinatensysteem delen door 800 in de planning en het gebruik van 2x7-en 4x4-resp.
  13. 13
    De track bestand lijkt blij om reacties te aanvaarden indien voorafgegaan door een hekje bv # een reactie

Tips

  • Als u wilt een level te maken voor het racen, maken dat niveau op niveau 2, 4, 6, 8, of 9. Voor een verspillen niveau, maken dat niveau op niveau 1, 3, 5, 7, 10, of 11.
  • U kunt ook alleen een stuk en zorg ervoor dat als het werkt, maar...
  • Merk op dat als je muziek, het "gevoel" van de muziek-swap iets anders zal zijn. Zo zal spelen fase 4 (grapefruit power) muziek in fase 5 (hij komt voor u de volgende) maakt de muziek iets langzamer, omdat in fase 5 van de muziek was niet de bedoeling om zo snel als fase 4 muziek. Voel je vrij om te experimenteren! Er zijn eindeloze mogelijkheden!

Waarschuwingen

  • ... Nooit twee hetzelfde stuk op dezelfde plaats, tenzij als u wilt dat uw computer crasht of als je een checkpoint en een weg, of een checkpoint en spike maken.
  • Je zou willen kopieën van de tracks (of zelfs de hele Need for Madness map) zetten voor het geval u de originelen terug en je vergeet hoe de originelen waren.
  • Als je de auto's veranderen of nieuwe levels, moet je constant updaten van het spel (betekenis hebben van het open en voortdurend met het niveau dat u aan het bewerken bent / maken of de auto dat u wijzigt / maken in gebruik) of anders het spel stopt goed werkt.
  • Doe dit op eigen risico.
  • Zorg ervoor dat u niet alle wijzigingen in een keer, of anders uw computer kan crashen
  • Probeer niet te gaan over de baan limiet. Het zal het spel crashen.