Wilt u weten hoe u Club Penguin Secret Agent missies doen? Hier is hoe.
Stappen
- 1Te doen de missies, ga dan naar de virtual reality ruimte binnen de elite penguin krachtbevel kamer. Klik op de 'Top Secret' file op de rechter bovenhoek van het scherm. Vervolgens kiezen welke missie je wilt doen.
Missie 1: het geval van de ontbrekende puffles
- 1Ga naar de geheim agent hq, selecteert missie, dan selecteert u "geval van de ontbrekende puffles," dat is de missie 1.
- 2Klik op tante arctische. Ze zal met je praten over haar vermiste Puffles, en u vertellen dat haar groene Puffle graag Goof rond, en haar paarse Puffle houdt ervan om foto's te maken.
- 3Ga nu naar de ijsbaan en pak de foto's in het hockeyveld. Breng ze terug naar tante Arctic.
- 4Ga naar de dierenwinkel en draai zo ver als je kunt verlaten. Je zult een opmerking op de voorzijde Puffle-Kennel zien. Klik erop en er zal een code zijn. Als u niet kunt werken het uit, ga de CODE werkbalk onderaan en werk het uit. Als je niet kan, ga dan naar Tips om er wat van te zien. Als je het werk het uit, ga dan naar de Sport Shop, en praat met G over bijzondere posten, hij zal je vragen hoeveel sokken hij bezit (zeggen het nummer van de noot in de Pet Shop gezegd). Als je het goed doet, zal hij zijn kast van speciale items te openen, zal er een rubberen ring shooter en een klimtouw zijn. Klik op de rubberen ring Shooter en zet het in je inventaris.
- 5Ga naar de skipiste. Er zal een pinguïn bedrijf zijn telescoop en zoek bezorgd, met hem praten. Hij zal zeggen sommige pinguïns op de ijsberg blik gestrand. Ga naar de ijsberg, en praat met de pinguïns. Ze zullen zeggen hoe ze daar zijn gekomen. Klik op de rubberen ring Shooter aan hen, nu zal je een kleine mini spel te starten. Op de bodem, zal er een Winddruk schaal zijn, klik op een rubberen ring te schieten. Als het wordt een pinguïn, zullen ze terug te zwemmen.
- 6Klik op de groene pinguïn aan de zijkant. Hij zal zeggen dat hij zag twee Puffles, een groene met een propeller hoed en een paarse een met een camera, en ze vloog weg.
- 7Ga naar de skipiste weer. De pinguin met de telescoop zal huilen door zijn kapotte telescoop. Praat met hem, en hij zal zeggen dat zijn zelfgemaakte telescoop heeft gebroken. Hij zal vragen of je het kan oplossen.
- 8Klik op je AGENT PHONE en druk op TOOLS. Er zal een Kam, een Spanner en Schaar zijn. Klik op de Spanner op de telescoop, en het zal het te repareren. Kijk door de telescoop, je zult de groene Puffle zien. Ga in de Sport Shop in weer en krijgt het klimtouw. Ga naar de hoogste berg (kijk omhoog). Op de top, gooi het touw omhoog, en je zult de Puffles vinden! Je hebt een gesprek met Tante Arctic hebben en ze dankt u.
Walkthrough van de missie 1. |
Missie 2: geheime missie g's
- 1Ga naar geheim agent HQ en start de missie.
- 2. Praat met G Vertel hem dat je hier voor je missie, hij geeft je het volgende raadsel: ". Kijk eens in de buurt van een spannend spel, wijst naar een pad met een konijn in zijn naam" Hij zal vragen of je weet dat de geheime code. Voer de code "mogul". Hij zal vragen of u wilt dat uw missie, zegt u "Ja". Hij zal je een SLEE hij wil dat je om te testen-rijden de berg af, dus zet het in je inventaris.
- 3Ga naar de skipiste. Verkrijg de slee uit je inventory en klik deze op de Test-Slope. Een andere mini-game zal verschijnen, waarin je bent bedoeld om obstakels en sneeuw-sprong over boomstammen te ontwijken. Het maakt niet uit als je crasht, bent u bedoeld zijn. Wanneer je crash, vind je jezelf in de wildernis van Club Penguin. Ga naar rechts en je ziet een Survival Guide. Zet het in je inventaris.
- 4Ga door de middenweg te bewandelen weg en pak een SKI en zet het in je inventaris. Ga nu terug en ga door de eerste route, en pick 3 O-BESSEN.
- 5Ga naar het pad rechtdoor, en klik op de puffles. Ze krijgen bang en weglopen, afgezien van de zwarte. Geef de Zwarte ene een O-BERRY, en het zal vrienden met je te worden.
- 6Ga terug naar waar je begonnen bent en naar links. Dan krijg je een touw en bevestig deze aan de SKI om een Fishing Rod te maken.
- 7Haal een van de o-bessen en zet het op de stang.
- 8Ga terug en je zult een boom in het midden van de paden te zien. Blijf op de boom geschud totdat een PAN komt; zo ver gaan verlaten als je kunt. En ga de baan, gaan zo ver als je kunt verlaten. Klik op de hengel op het water, en je zult een vis te vangen!
- 9Ga naar rechts een beetje en loop door het pad. Klik op de struiken, en het zal openen van een grot. Ga naar binnen en klik op een steen; gaan waar de steen gaat en zet je inloggen op de put.
- 10Verkrijg de survival guide en klik het op de log, zal deze tondel worden zodat je het vuur kan beginnen. Gebruik je O-BES op uw Puffle. Hij zal een vuur te maken. (Waarschuwing: geef hem de O-BERRY alleen wanneer hij boven het vuur). Krijg je vis en zet het op je vuur. Nadat het gekookt, klik erop om het te eten. Nu je dorst hebt, dus ga naar het water weer, en gebruik je PAN erop. Nu je WATER hebt, dus ga terug in je schuilplaats en zet het water op het vuur. Het begint te koken. Klik om te drinken.
- 11Wacht tot je pinguin in slaap te vallen. Als hij / zij wakker wordt, zal uw Puffle worden gegaan en je vuur zal uit zijn. Ga naar buiten, je zult een collega-agent (Jet Pack Guy) zien en hij zal je terug naar G. G zal met je praten, zeggen als je wilt om de slee het opnieuw te proberen, kom terug.
Missie 3: het geval van de ontbrekende munten
- 1Ga naar de groene pinguin (groentje). Hij verschijnt recht voor u aan het begin van de missie. Hij vertelt je de munten zijn gestolen uit de kluis. Zeg: "Hebt u iets ongewoons gevonden? ' Hij zal nee zeggen. Vraag hem of de deur bleek te zijn geknoeid. Hij sluit de deur. Zeg hem om het te openen. Hij sloot het.
- 2Ga in het kantoor van de manager. Dit is net rechts van de deur.
- 3Zoek rond. Wanneer je de bank vinden, klik eronder. Verkrijg de paperclip en de computer disk.
- 4Zet de computer disk in de computer en zet hem aan door op de aan-knop.
- 5Wachten op het laden, en klik op mijn bestanden. Klik dan op Combinatie nummer. U kunt zelfs spelen Ice Bricks als je wilt. Het is net als breakout. De combinatie nummer is voor iedereen anders, maar het zal iets als het noorden, zuiden, oosten en westen.
- 6Ga terug naar de deur met het groene pinguïn. Zet de combinatie nummer inch De groene pinguïn vragen als u wilt naar binnen te gaan. Zeg ja. U zult dan merken dat de munten zijn op het plafond.
- 7Luister naar uw spy telefoon. Het gaat over. Bezoek G bij de HQ.
- 8Bekijk de video wijst hij op. Het toont de munten automatisch stijgt naar het plafond. Hij vertelt je het ongebruikelijk is. Zeg: "Hebt u suggesties?" Hij zegt: "Controleer het dak." Zeggen: "Anders nog iets?" Hij zegt dat het dak zou kunnen worden vergrendeld. Hij opent een lade en vertelt u de sleutels in daar.
- 9Gebruik uw code bar die is gelegen op de rechterbenedenhoek van het scherm te achterhalen van de sleutel. Het is eigenlijk de eerste, maar kijk maar toch. Zet het in je inventaris.
- 10Ga terug naar het kantoor en gebruik de sleutel met het dak deur. Het zal openen.
- 11Ga naar boven en je zal een vakje "powa box" te zien. Open het met de sleutel op uw spy telefoon.
- 12Kijk in de powerbox en gooi de paperclip op het moederbord te bakken. Verzamel witte vezel die ligt in de buurt van de Powa Box en zet het in je inventaris.
- 13Ga de trap af naar de nieuwe agent vertellen dan gaan bezoeken G.
- 14G zal u vragen om een andere missie te doen. Zeg ja. Hij zal je vertellen de macht in de Night Club ging uit bij het uitschakelen van de elektromagneet. Hij zal je vragen om de stroom weer in te schakelen door het resetten van de zekeringen.
- 15Praat met G en vertel hem dat je niet kunt zien in de stookruimte. Hij zal je vertellen om naar rechts en neem de zaklantaarn naast zijn boeken of gaan vinden de grafiek met het knipperende licht en pak de zaklamp.
- 16Ga naar de stad en praat met de huilende pinguïn. Vraag hem wat er aan de hand is en hij zal je vertellen over de stroomstoring in de Night Club.
- 17Ga in de nachtclub. Het is te donker dus gebruik je zaklamp of Night Vision Goggles. Ga voorbij de DJ Stand en ga de luidspreker aan de rechterkant van het.
- 18Dit zal leiden tot de stookruimte. Nu vinden de zekeringkast en klik erop. Het is een raadsel. Lees de instructies als dat nodig is. Na het resetten van de zekeringen, moeten de lichten weer branden.
- 19Teleporteren naar de HQ en praat met G. Hij zal je bedanken.
Missie 4: lawine rescue
- 1Praat met G en vraag hem waar de reddingsboei is. Ga in de gadget kamer aan de linkerkant en vinden het. Plaats het in je inventaris.
- 2Ga naar de skihut. Aan de rechterkant vindt u de hengel te vinden. Pick-up dat ook. Plaats alle twee items die je tot nu toe bij elkaar, zodat ze creëren een item hebben opgepikt.
- 3Hoofd in de vuurtoren. Naast de boot, zult u een touw te vinden. Zet het samen met de reddingsboei en hengel.
- 4Ga naar de sportwinkel. Pak de bruine riem van het standbeeld.
- 5Ga naar het ski-dorp en praat met de huilende pinguïn naast de stoeltjeslift. Hij huilt omdat de lift kapot is. Leg de bruine riem op de skilift naar het te repareren.
- 6Pak de witte haren in de buurt waar de bruine pinguïn is juichen. Ga nu naar de vuurtoren baken.
- 7Gebruik de moersleutel in de spy-telefoon tools om de telescoop te verwijderen, zodat u kunt het meenemen. Plaats het in je inventaris.
- 8Ga naar de sportwinkel en gaan tot kamer g's. Plaats de telescoop dat je gewoon opgepakt op G's statief.
- 9Noteer het pad dat u moet nemen door het doolhof. Ga dan naar de berg en ga naar Penguin Run.
- 10Volg het pad dat je hebt opgeschreven op ridge run. Wanneer je naar de bodem, zie je een rots zien.
- 11Gebruik de reddingsboei draagraket op de klif.
- 12Klik op de bewaarders bij de pinguïns om hen te redden. Controleer Tips voor een gids.
- 13Praat met G aan de top van de berg. Geef hem de vezels die je gevonden op de Ski Village.
- 14Klik om het videogids voor missie 4 te zien.
Mission 5: geheim van het bont
- 1Praat met G. Hij zal je om hem te helpen met de vacht wordt geanalyseerd. Open uw spy-telefoon en trek uw kam van de spy-telefoon gereedschappen. Kam het haar en het zal gaan in de machine.
- 2Analyseer de witte vacht. Praat met G en hij zal je de witte vacht die we moeten analyseren geven. Het zal een wedstrijd niet vinden, maar het zal sporen van stof op te vinden.
- 3Ga naar de pizzeria en praat met de pinguïn opruimen van de rotzooi. Vraag hem om saus te lenen voor het bewijs, en bieden ook om hem te helpen leveren de pizza. Doe de saus en pizza in je inventaris.
- 4Ga naar de skihut en ga uit de achterkant via de achterdeur. Geef de Pinguïn van de pizza.
- 5Ga naar de coffeeshop. Spreek met de Penguin er werken, en vraag hem om een warme chocolademelk nadat hij vertelt je wat er is gebeurd. Hij zal zeggen dat de machine kapot is, maar je kunt het vast met de Spanner op uw telefoon. Plaats hem op de slang die uitkwam.
- 6Plaats de sleutel weg en trek de kop naar beneden om een warme chocolademelk te maken. Gebruik de fles saus die u kreeg van de pizzeria. Doe de warme chocolademelk in je inventaris.
- 7Ga terug naar het hoofdkwartier. Gebruik je spion telefoon en ga in de gadget kamer op de verre uiterst links van de kamer. Verkrijg de AC 1000 Fan en plaats het in je inventory.
- 8Ga naar de vuurtoren baken. Gebruik de ventilator om de benzinetank niet meer dan te blazen aan de rechterkant. Dan zet de ventilator weg, en trek uw schaar op je telefoon gereedschap en snijd de string. Zet de schaar terug in uw gereedschap en zet de benzinetank in je inventaris.
- 9Ga terug naar de gadget kamer en praat met G aan de rechterkant. Zet alle items in de machine en pak de bril dan.
- 10Ga naar het strand. Aan de linkerkant vindt u een visnet vinden. Raap het op. Binnen de vuurtoren aan de linkerkant op de boot, pak het touw. Zet ze samen en je een val heeft gemaakt.
- 11Ga in de skihut. U vindt de pinguïn schuilplaats vinden in de bank. Pak de kaars in de Ski Lodge, en ga naar de plaats waar hij aan het vissen was. Plaats de val op de boomtak.
- 12Plaats de kaars op de val, en een krab wordt gevangen in het. Het monster zal weglopen waardoor een kleine steekproef van bont. Doe de krab en de vacht in je inventaris, ga dan zie G.
- 13Praat met G. Geef hem de krab, vervolgens analyseren de vacht en een match wordt gevonden. Het monster is een ijsbeer.
- 14Praat met G weer. Hij zal je de medaille geven en je kunt de pizza houden.
- 15Klik voor videogids voor missie 5.
Missie 6: vragen voor een krab
- 1Teleporteren naar de HQ en ga naar de gadget kamer.
- 2Praat met G.
- 3Volg de krab. De machine ontplofte en de krab ontsnapt. Luister naar zijn klauwen. De krab zal leiden u helemaal naar de woestijn.
- 4Zoek een puffle. Onthoud Mission 2? U vindt de Puffle vinden op dezelfde plek. Maar de O-Bessen zijn ligt hoog in een zak op een nabijgelegen boom. Snij het touw houden ze met je schaar.
- 5Voed de puffle. Leidt hem naar de deur waar de krab is, en zet een O-Berry in het huisdier deur. Uw Puffle zal volgen en open het.
- 6Gaan door het lange gesprek met de boze ijsbeer.
- 7Verkrijg de puffle om wat dingen te doen voor je. Er zijn drie onderdelen aan de kooi-lifter. Plaats een O-Berry op het middelste deel, zet het dan op het derde deel om het water in te schakelen. Zet dan het op het eerste deel, en je zal vrij zijn.
- 8Pak de blauwdrukken, het anker, het touw en de hete saus voordat je vertrekt.
- 9Zet een paar punten samen. Sleep ze naar elkaar in je inventaris.
- 10Zet hete saus op een o-berry op de sneeuw het blokkeren van de deur. De Puffle eet het en smelt de sneeuw.
- 11Ga naar de rots die je viel uit.
- 12Gooi het anker en touw op en ben je weer terug bij de skiberg.
- 13Ga naar het skidorp. Je zult die beer vinden in de visserij plaats proberen om zijn machine te repareren. Maar hij is te hongerig, en O-Berries zal niet werken. Hij heeft pizza.
- 14Ga naar de pizzeria. Krijg hem zeewier pizza.
- 15Geef de beer de pizza.
- 16Terwijl hij afgeleid, draai de hendel naar de andere richting.
- 17Let op hem zinken. Hij komt terug op te staan en geven u een vervelende telefoontje.
- 18Ontvang uw medaille en geschenk.
Missie 7: uurwerk reparaties
- 1Praat met G. Hij zal u een video van de vernietiging van de klok.
- 2Ga naar de sneeuw forten en praat met de bouwvakker. Zeg hem dat je zou willen helpen.
- 3Ga naar de hq, en pak de reddingsboei van de plank.
- 4Ga naar het dok. Praat met de pinguïns, en hen vragen voor de doelgroep. Je moet het doel te raken 3 keer om ze het doelwit geven. Blijven proberen tot je het krijgt. Als een vervanging, geef ze die reddingsboei u greep op het hoofdkwartier.
- 5Ga naar de sneeuw forten. Klik op de klok, en zet de doelgroep op de juiste plek.
- 6Ga naar de HQ. Vinden waar er 3 lockers
- 7Wijzig de combinatie totdat het leest "key". Het moet ontgrendelen. Neem de magneet.
- 8Ga naar de ijsberg. Gebruik de magneet op de drijvende veer
- 9Ga terug naar het hoofdkwartier. Ga door de gigantische metalen deuren en vind de "Chamber Test".
- 10Plaats de veer op de transportband en klik op de hendel. Eenmaal binnen, drukt u op de Fire-knop, druk op de hendel opnieuw en neem de veer.
- 11Ga terug naar de sneeuw forten. Klik op de klok en zet de lente op de juiste plek.
- 12Ga naar de pizzeria. Pak de muzieknoten naast de piano.
- 13Ga naar het podium. Speel de noten op de piano om de gele Puffle buiten komen.
- 14Ga naar het strand. Neem de Groene Emmer en zet het in je inventaris. Ook praten met de gele pinguïn zit in de chique sneeuw chair.Take de bak op de grond.
- 15Ga naar de sneeuw forten en neem een emmer sneeuw met behulp van de emmer.
- 16Ga naar de stad en praat met de groene pinguin (groentje). Vraag hem voor een foto van de spullen.
- 17Ga terug naar het podium. Geef de foto om de gele Puffle, en vervolgens de emmer sneeuw.
- 18Ga terug naar HQ en zet de versnelling in de testkamer. Klik op de hendel en klik op sneeuw. Als je dit goed hebt gedaan, zal je spullen eruit als massief ijs.
- 19Neem het terug naar de sneeuw forten en voeg deze toe aan de klok.
- 20Ga terug naar de sneeuw forten. U krijgt een telefoontje van de Polar Bear, vraag me af wat hij te zeggen heeft...
- 21G zal komen en zal je belonen.
- 22Klik voor een video-tutorial over missie 7.
Missie 8: mysterieuze trillingen
- 1Klik op G.
- 2Zeggen dat je klaar bent voor de missie bent.
- 3Ga naar het dock als je klaar bent met het gesprek. Herbert zal boren van het ijs.
- 4Verkrijg de lamp die klutzy achterlaat. Zet het in je inventaris.
- 5Ga terug naar het hoofdkwartier. Beëindigen het gesprek.
- 6Pak de propeller hoed. Zet het in je inventaris.
- 7Ga naar de coffeeshop. Klik op de manager. Bieden aan het opschonen van de koekjes voor hem. Als je ze allemaal in de pot, vragen of je die men kan hebben. Hij zal ja zeggen. Neem een koekje, zet het in je inventaris en ga naar de stad.
- 8Zet de propeller hoed op de groene puffle buiten en voeden van de cookie vervolgens. Het zal vliegen tot het eerste stuk van de kaart te krijgen. Zet de kaart in je inventaris.
- 9Ga naar de sneeuw forten. Klik op vlaggenmast de rode vlag is.
- 10Ga naar het plein. Je zal de kaart in de krant dat de groene pinguïn houdt vinden. Klik op hem en vraag of je het kan hebben. Hij zal zeggen dat hij nog steeds te lezen en dat hij wil een dubbele vlees pizza met extra grijze vis.
- 11Ga in de pizzeria. Zeggen tegen de chef dat u wilt dat de dubbele vlees pizza met grijze vis.
- 12Neem de pizza en ga terug naar het plein. Geef de groene pinguïn de pizza en hij zal overhandigen u de krant. Neem het stuk van de kaart uit de krant en zet ze in je inventaris. Leg de twee stukken van de kaart samen.
- 13Ga naar de sportwinkel. Neem de haringen en zet ze in je inventaris.
- 14Ga naar de gadget kamer. Klik op de tank gevuld met helium als je het vindt. Vraag G als je kunt nemen. Hij zal zeggen dat je moet super voorzichtig mee. Als je het vindt, neem de hamer die op de muur.
- 15Ga naar het strand. Neem een van de visnetten.
- 16Ga in de vuurtoren. Vraag de oranje pinguïn als je een aantal van zijn ballonnen kunnen nemen. Neem de doos met ballonnen.
- 17Ga naar de stad. Vul een van de ballonnen met helium en bevestig deze aan de Cadeaushop. Het zal in de lucht zweven. Zet het net eronder en zet de pinnen op de hoeken, dan hameren ze naar beneden met behulp van de hamer.
- 18Ga naar het dok.
- 19Ga in het gat.
- 20Openstellen van het stukje richtingen door de tunnels. Sluit het blad en gaan waar het zegt te gaan bij de eerste tunnel.
- 21Schakel de zaklamp. Ga dan verder naar voren in welke richting de kaart vertelt je om te gaan.
- 22Wanneer u de boor herbert gemaakt bereiken, neem de sleutel uit je spion telefoon en neem de spullen uit te halen. Zet het in je inventaris en vooraf uit naar de Boiler Room.
- 23Klik op herbert. Praat met hem en dan zal hij de ketel bang met zijn sleutel. Uw telefoon gaat over. Bevestig de ketel door het schakelen van de leidingen rond zodat de twee niet verbonden uiteinden van de leiding zijn aangesloten.
- 24Wanneer u de ketel hebben vaste, ga terug naar HQ na uw telefoon overgaat.
- 25Zoek G. Overhandig hem de Clock Tower versnelling en praat met hem.
Missie 9: werking: spion en zoeken
- 1Klik op G. Beëindig het gesprek, zet dan de badeend, de drie tracking devices en de kite blauwdruk in je inventaris.
- 2Ga naar de mijn. Klik op Rory (die zich op het dak van de Mine Shack). Zeg dat je hem wilt helpen. Vervolgens, druk op de rechter wand van de Mine Shack en schuif de stukken hout om de puzzel te voltooien.
- 3Klik op rory opnieuw wanneer je de puzzel hebt voltooid. Bieden aan de mijn winkelwagen fix voor hem. Gebruik de zwaaiende fakkel in alle gaten in het metaal te vullen.
- 4Leg een van de tracking devices in de mijn kar en stuur het op.
- 5Ga naar het bos. Neem de stokken van de grond en bevestig ze aan de blauwdrukken en ga naar de Plaza. Klik op de pinguïns daar. Destructo zal kauwgom waaien op de pinguïns. Klik op ze om de kauwgom uitstappen hen en nemen. Bevestig deze aan de badeend.
- 6Ga naar het dok. Vind de Hydro-Hopper boot. De boot-pinguïn zal er zijn. Ontvang de boot gestart door het koord te trekken echt moeilijk. Dan, vraag hem u de pomp te geven. Hij zal het je geven. Pomp de rubberen eend met het.
- 7Ga naar de skihut. Klik op de pinguïns spelen zoeken Four. Zij verzoeken, het verzamelen van alle zoeken Vier stukken rond de Lodge en de zolder. Terwijl in de Lodge Attic, ga de kamer rond om een stukje tekst te vinden. Ga dan terug naar de Ski Lodge en geef het zoeken Vier stukken naar de pinguïns.
- 8Ga naar de ijsberg. Zet een tracking device op de opgeblazen badeend en stuur het in de oceaan.
- 9Ga naar de ski-heuvel. Zet samen de kite als je nog niet hebt gedaan, en zet een zendertje op. Bevestig de vlieger en het tracking-apparaat aan de paal op de Ski Hill.
- 10Ga terug naar het hoofdkwartier. Neem de verrekijker van G.
- 11Ga terug naar de skihut. Ga naar de achterkant van de Ski Lodge, neem de verrekijker uit en bespioneren Herbert. Uw Spy Phone rinkelt. Na uw boodschap, naar de overkant van de vijver.
- 12Vind uw spy telefoon. Bevestig de Verrekijker aan de spion telefoon en verbergt het in een van de bomen.
- 13Ga terug naar het hoofdkwartier.
- 14Klik op G. Bekijk via de monitor. Herbert zal de camera te vinden.
Missie 10: waggelen squad
- 1Op de hq, klik dan op G. Na de transmissie, neem de Solar Panel 3000.
- 2Ga naar het strand. Praat met jet pack Guy.
- 3Ga naar de vuurtoren. Neem wat crème frisdrank en ga weer naar buiten.
- 4Praat met jet pack man. Geef hem dan de crème soda en doe de puzzel. Om de oplossing te zien, klikt u op de Help-fles voor instructies. Wanneer u klaar bent, zal jet pack Guy wegvliegen.
- 5Ga naar de cadeauwinkel. Klik op de manager. Neem al de kleding en de tafel en hoofd naar buiten om ze in te voeren. Ga dan weer naar binnen.
- 6Ga naar rookie. Bevestig het zonnepaneel en sluit de kabels met behulp van de pen.
- 7Ga naar het dok en nog wat touw van de schipper.
- 8Ga naar de nachtclub. Leg het touw aan de kooi val operator en probeer aan te zetten. Het zal niet werken. Dan gebruik je sleutel om het te openen. Zet de radertjes in de machine weer op de juiste plaats.
- 9Wanneer uw spy telefoon overgaat naar het dok. Herbert bij het Dok zal blijken te zijn een list die Klutzy houdt zijn.
- 10Wanneer uw spy telefoon rinkelt weer, ga dan naar de nachtclub. Toen Herbert houdt het Puffle, activeert de val. Herbert zal de kooi gooien van hem af, maar hij per ongeluk gebruikt de Puffle aan de magneet breken door de muur. Om de magneet sterk genoeg om Herbert te houden te maken, draait u alle disco lichten vanaf de zonnepaneel. Herbert zal komen te zitten. Na, Rookie laat gedachteloos Herbert gebruiken zijn spion telefoon voor een telefoontje en Herbert teleporteert weg verlaten van een pakje zaden achter.
Missie 11: de veggie schurk
- 1Klik op G. Beëindig het gesprek.
- 2Ga naar de cadeauwinkel. Vinden Rookie. Na een gesprek met hem, neem het koren zaden uit waar de tweede stoel hoort te zijn.
- 3Ga naar de cadeauwinkel kantoor. Praat met jet pack Guy.
- 4Ga naar het skidorp. Wanneer uw spy telefoon overgaat naar het hoofdkwartier. Na de overdracht, gaat u naar de Ski Village.
- 5Als rookie klaar met je te praten, klik op de bruine pinguïn.
- 6Ga naar de vuurtoren. Zoek een blikje wormen (naast het stuur en Boei nee. 7), een schijf (onder de piano) en enkele schoner (op een van de sprekers). Maak dan gebruik van de stofzuiger op de schijf.
- 7Ga naar de gadget kamer. Gebruik de testkamer te water in de worm kan en bevriest het water. Doe het ijs lens in je inventaris.
- 8Ga naar het baken. Klik op de werkman. Na een gesprek met hem, geef hem het ijs lens, neem dan de glazen lens van hem.
- 9Ga naar het skidorp. Geef de glazen lens om de bruine pinguïn.
- 10Klik op de dvd-speler.
- 11Open de disk-speler en slot de DVD binnen. Druk op de eject-knop, vervolgens op Play. 'Night of the Living Sled' zal beginnen te spelen. Maar het geluid is nog steeds afkomstig van de dvd-speler.
- 12Klik op de dvd-speler weer los en draai de doos aan de kant met de bijgeleverde sleutel. Klik op de doos. Voor de puzzel, gebruik de instructies als dat nodig is.
- 13Ga naar de mijn shack.
- 14Ga in het veld van maïs.
- 15Het hoofd waar de maïs trail leads. Verzamel het stuk papier en gaan op die manier. Volg de stukjes papier en verzamel ze.
- 16Wanneer je naar de 4e stuk papier, pak de stok. Draai je om en volg de prenten 3 keer. Draai dan naar rechts. Wanneer je naar de gieter, gaan op die manier.
- 17Volg het koren.
- 18Volg de meststof.
- 19Volg de hete saus.
- 20Volg de koffiebonen.
- 21Wanneer je naar de rivier, zet de stok overheen en steken.
- 22Gooi de stukjes van maïs (heb je nog om ze te krijgen?) In het vuur aan de rechterkant. Een trap zal naar beneden komen. Beklim deze. Je wordt geteleporteerd terug naar het hoofdkwartier van de popcorn bom.
- 23Na de teleportatie, ga dan naar de kleren kast. Klik op de oranje boek en speel de puzzel. Wanneer u klaar bent, zal de geheime doorgang naar de Command Room geopend worden. Dot zal teleporteren alle agenten uit naar de Ski Village... net op tijd. Dan is de popcorn bom ontploft en de Ski Village wordt overspoeld met popcorn.
- 24Ontvang uw awards van G.
Tips
- In elke missie, krijg je extra beloningen, zoals brieven en geschenken. Maar je moet bepaalde dingen doen om deze beloningen te krijgen. Hier zijn de punten voor sommige missies:
- Missie 1: Een brief van tante Noordpool.
- Missie 2: Een brief van Gary de Gadget Guy.
- Missie 3: Een thank-you kaart van een pinguïn in de Night Club.
- Missie 4: Een ingelijst certificaat.
- Missie 5: Een pizzadoos (met pizza binnen).
- Missie 6: Een magneet Blue Print.
- Missie 7: erelid Blue Team muur opknoping.
- Missie 8: Een doos die een Ice Klomp bevat.
- Mission 9: Een chocolade versie van Find Four.
- Missie 10: Een werknemer van de maand award.
- Missie 11: Een sneeuwbol. Druk op de rode knop op de zijkant van de sneeuwbol. Er zullen een aantal spion tinten. Klik ze en zeg ja.
- U kunt Postzegels krijgen voor de missies en beloningen.