Als u een harde tijd het kiezen van een karakter voor Maple Story, hier zijn enkele suggesties om u te helpen.
Stappen
- 1Bepaal het type van de vaardigheden die je wilt je karakter te hebben. Maak uw beslissing op basis van de vaardigheden die u zult genieten van het gebruik van de meest in het spel. Denk na over de vraag of je het meest genieten van stealth, tot schade of cruisen door het spel in een evenwichtige manier.
- 2Identificeer de vaardigheden van elke klasse. Natuurlijk, elk van de klassen draagt een andere manier van spelen. Lees de volgende voor meer informatie voordat u uw keuze maken.
- 3Het volgende is een lijst van alle mogelijke klasse:
- Explorers
- Fighter (Warrior)
- Pagina (Warrior)
- Spearman (Warrior)
- Fire / Poison Wizard (Tovenaar)
- Ice / Lightning Wizard (Tovenaar)
- Cleric (Magician)
- Hunter (Archer)
- Crossbowman (Archer)
- Bandit (Thief)
- Assassin (Thief)
- Gunslinger (Pirate)
- Brawler (Pirate)
- Cygnus Knights
- Dawn Warrior (krijger - Fighter)
- Blaze Wizard (Magician - bijna Fire / Poison, zonder Poison)
- Wind Archer (Archer - Hunter)
- Night Walker (Thief - Assassin)
- Thunder Breaker (Piraat - Brawler)
- Mikhail / Milhile (Dawn Warrior, KMS en GMS)
- Weerstand
- Battle Mage (magiër - in tegenstelling tot wat, gebruikt Staff)
- Wilde Jager (Archer - Crossbowman, maar mounted)
- Mechanic (Piraat - Gunslinger technisch, heel anders dan Pirates, uniek, gemonteerd)
- Demon (Warrior - wordt geleverd in 2 paden: Demon Slayer en Demon Avenger Demon Slayers gebruiken HP en DP voor aanvallen, en gebruiken 1 handed bijlen en knotsen Demon Avengers gebruikt een speciaal zwaard en HP consumeren beweegt Demon Avenger is KMS alleen....)
- Xenon (Thief / Pirate hybride - maakt gebruik van Energy Sword, gebruikt STR + DEX + LUK, bonus Surplus Supply systeem)
- Held
- Aran (Warrior - gebruikt Polearm, exclusief combo-systeem)
- Evan (Magician - in tegenstelling tot iets, maakt gebruik van een draak)
- Mercedes (Archer, maakt gebruik van dual kruisbogen)
- Phantom (Thief, maakt gebruik van kaarten en een stok)
- Luminous (Magician, maakt gebruik van een glanzende staaf, orb en licht / donker magie, KMS alleen)
- Dual Blade
- Dual Blade (Thief - Bandit dat Katara hanteert evenals dolk)
- Kannoneer
- Kanonnier (Piraat - Gunslinger die gebruik maakt van een kanon in plaats van een pistool)
- Nova
- Kaiser (Warrior - Aran, maakt gebruik van een twee handed sword, Dragon's Soul, een combo-systeem en kan transformeren in een draak)
- Angelic Burster (Pirate - maakt gebruik van een kanon / geweer hybride wapen)
- Exclusieve Klassen
- Jett (Piraat - Gunslinger met een science fiction twist, alleen GMS)
- Dragon Warrior (Pirate - Vergelijkbaar met Jett, maar met verschillende dier-thema animaties en ook gebruikt dagvaarding CMS alleen.)
- Hayato (warror - Samurai klasse die gebruik maakt van twee handed zwaarden, alleen JMS)
- Kanna (Magician - Shrine Maiden klas die kunnen ook vossen roepen, alleen JMS)
- Explorers
Bowmen
- 1
- Boogschutters kan gebruiken ranged aanvallen, en sloeg heel hard met ze. Hoewel nutteloos in melee vroeg op, hun hoge schade vermogen bij varieerde voor het maakt. Ze hebben instabiele schade op het eerste. Ze zijn zeer moeilijk om te springen-aanvallen met.
- Voors:
- Schade begint om later in het spel schijnen
- De meeste bereik in het spel
- Meest ongewone hele klas in het spel
- Hoogste nauwkeurigheid onder alle klassen
- Relatief goedkoop rust (vooral voor kruisboogschutters)
- Hoge knockback vermogen
- Hurricane's (Bow Master vaardigheid) rivalen Triple Throw (Night Heer met Shadow Partner (ster dief))
- Pierce (Marksman / XBOW meester vaardigheid) gaat zeer, zeer hoge schade aan mobs.
- Schutters krijgen een vaardigheid die kan een-hit KO elke niet-boss monster.
- Arrow Eruption / Regen maakt 3 baan Bowmen naar mob van dichtbij.
- Nadelen:
- Middelmatige HP en MP
- Instabiele schade (in de 4e baan vast, waar je 90% Mastery)
- Gebruik van dichtbij tot je Kracht Knockback en Mortal Blow bereiken
- Aanval snelheid is langzamer dan die van hun ster tegenhanger (vooral kruisboogschutters)
- Beweging en jumpshooting is moeilijker (maar wel mogelijk)
- Geen enkele partij vaardigheden tot 4 baan.
- Alleen tank vermogen is puppet (krijgers hebben vaardigheden om wapen defensie te verhogen, en pk. Magicians hebben magic guard / magic armor om schade genomen verlagen. Dieven hebben voorkomen-vermogen en alchemist / chakra later naar regeneratie te verbeteren)
- OPMERKING: Bowmen zijn niet zo nutteloos van dichtbij als zonden, als de vaardigheid, kracht knockback (pkb) stoten dicht vijanden weg veel gemakkelijker.
Goochelaar
- 1
- Goochelaars zijn zeer overvloedig in de MS-gemeenschap. U kunt elke klasse van de Tovenaar wandelen rond de hele tijd te zien. In tegenstelling tot de boogschutters en moordenaars, hun aanvallen zijn zowel melee en ranged. Met behulp van spreuken zoals Energy Bolt en Magic Claw, kunnen ze goede schade toebrengen in de tussenliggende niveaus, en zichzelf te beschermen met Magic Guard. Ze zijn geliefd in Party Quests voor de schade die ze kunnen doen en de vaardigheden die ze kunnen bijdragen.
- Voors:
- Goede, stabiele schade in 1 job vooruitgang
- Zeer goede schade comeback in de 4e baan in de vorm van mob vaardigheden
- Ongelofelijke hoeveelheden van HP en MP herstel
- Magic Claw kan aanvallen door muren en met een stabiele, goede schade
- Neem schade door Magic Guard, in MP
- Hogere magische verdediging
- Kan uitzending (teleport + attack skill)
- Genezen, gebruikt door geestelijken, priesters en bisschoppen, verslaat het doel voor HP potions
- Is eigenaar van alle andere klassen op 4 job. (15 monsters op verbazingwekkende niveaus van schade, maar gebruiken meer mp).
- Nadelen:
- De enige 2 job vooruitgang aanval als geestelijke is heilig pijl, die gelijk is aan bijna magische klauw.
- Lage wapen defensie
- Zelfde probleem met boogschutters met jumpshooting
- Lage HP
- Overweldigd door andere klassen in de 2e baan eenmaal op niveau 40.
- Hoewel Magic Guard helpt het zo dat ze niet sterven, het kost ook veel mp, en mp is duurder dan pk aan potions te kopen voor. OPMERKING: monsters / bazen dat ook verdrijven verdrijven Magic Guard, dus het vereist snelle reflexen te herschikken en te voorkomen dat het sterven)
- Training wordt beperkt als gevolg van hun afhankelijkheid van elementaire voordelen.
- OPMERKING: Hoewel andere klassen overmeesteren Priesters in 3de klasse, ze hebben een hele hoop van de partij van vaardigheden die de aandacht van alle partijen aan te trekken.
Dief
- 1
- Dieven zijn een zeer interessante klasse in MS. Ze kan springen-aanvallen met werpsterren en aanvallen van dichtbij met dolken (hoewel je zal moeten kiezen tussen die). Ze hebben ook de coolste-apparatuur (discutabel). Dieven krijgen niet veel verdediging, maar ze hebben een hoge voorkomen-capaciteit, waardoor de vijanden hebben de neiging om te missen. Ze krijgen snel aanvallen in plaats van enkele sterke slagen, en als 2e klasse, krijgen ze een van de leukste vaardigheden in MS, Haste.
- Voors:
- Snelle aanvallen
- Bereik (voor ster-werpers of melee (knife-Wielders) maar kan hybride gaan
- Kan springen-aanval
- Hoge nauwkeurigheid (hoewel niet zo hoog als Bowmen) en zeer vermijden-vermogen
- Triple Gooi met Shadow Partner (Night Lord) snelheid rivalen de Bow Master's Hurricane
- Alchemist is erg handig voor Hermits (Heelt 150% meer van potten, en dingen als onyx apple laatste 15 minuten in plaats van 10)
- Lage overlevingskansen tarief kluizenaar is samengesteld voor hun goed voorkomen-mogelijkheid vaardigheden zoals flash sprong, maar het vergt wat oefening om te wennen aan het gebruik van het goed. Ook een goede vaardigheid om rond te krijgen sneller.
- Meso Guard verhoogt bandieten overlevingskansen tarief
- Meso Explosion is een zeer krachtige vaardigheid, maar je moet gebruik maken van uw eigen meso's voor.
- Night Lords 4 baan skill Ninja Storm slaat terug alle monster in bereik en verdooft hen, zodat u meer ruimte om aan te vallen (gewoonlijk bereikt in veel hogere niveaus vanwege de moeilijkheid om het verwerven van de vaardigheid)
- Een van de beste keuzes in partijen voor baas loopt
- Nadelen:
- Middelmatige HP
- Moordenaars moeten worden gefinancierd (om goede sterren bv Ilbis, die kosten rond 15mill afhankelijk van de wereld)
- Dolk dieven hebben de moeilijkste tijd nivellering in de 1e baan (tenzij ze gebruik sterren tot level 30)
- Moordenaars hebben over het algemeen minder verdediging dan Bandits, want als het vermogen om te hanteren schilden
- Moordenaars hebben niets om hun HP beschermen (Maar ze kunnen HP wassen, vereist een beetje nx)
- Dolk dieven (Bandits) zijn moeilijker te niveau tot 3 baan
- Dolken hebben kort bereik, hoewel zij vast door Boomerang stap in 4 Job
- Moordenaars hebben de neiging om vereisen meer meso te onderhouden dan andere klassen (vooral als je wordt dexless of lage-dex), alsook de prijs van het verwerven sterren.
- Dieven zijn zeer overvloedig, dolk en ster alike (hoewel veel van deze laatste).
Krijger
- 1
- Krijgers zijn meestal melee vechters. Ze kunnen niet afstand aanvallen zoals de andere klassen gebruiken pas veel later in het spel. Daarom, en zoals verondersteld, krijgers hebben het veel meer gezondheids-en defensie dan andere klassen. Aanvallen melee is soms saai, maar de enorme schade van elke treffer maakt het de moeite waard.
- Warriors doen veel schade op hogere niveaus, maar worden overschaduwd door Mage's in de tussenliggende zone. Op dit punt, Warriors lijken vrij zielig, maar geef niet op!
- Ook is het discutabel om 2H, of 2handed, wapens kiezen dan 1H wapens. Het goede nieuws is dat je kunt gebruiken zowel afhankelijk van de omgeving. Dit leidt vanwege de Warrior's 'Meesterschap' vaardigheden. Bijvoorbeeld Fighters krijgen zwaard en bijl Meesterschap. Als je kiest voor Axe Mastery, krijg je een hogere minimale schade + nauwkeurigheid voor BEIDE 1H en 2H assen.
- Voors:
- Hoogste HP en Defensie van alle klassen.
- Keuze uit 8 verschillende wapens types.
- Kan kiezen tussen 1-handed en 2-handed wapens.
- Eerste Mapler is om een menigte vaardigheid te krijgen.
- Pagina's (mace / zwaard gebruikers) kunnen gebruik maken van elementaire kosten zoals die van Tovenaars te verbeteren concentreren op 3 baan en daarbuiten
- Hoge ruwe schade.
- Speerwerpers zijn wilde in partijen moeten zij Hyper Body (verhoogt max HP en MP met 60%)
- Fighters zijn geliefd voor hun Rage vermogen. Toenemende aanvallen van 10.
- Dragon Knights zijn de eerste klas naar de mogelijkheid om 15 monsters hit in de kaart hebben. (Dragon Roar)
- Kruisvaarders doen meer schade op enkele monsters, terwijl de White Knights meer schade aanrichten op basis van elementaire krachten, en Dragon Knights doen meer schade aan mobs.
- Dragon Knight hebben een groter bereik, maar duidelijker in 3 baan.
- Kruisvaarders en White Knight krijgt mp regeneratie in de 3e baan.
- Nadelen:
- Geen ranged aanvallen tot 3 (voor Spear en Polearm gebruikers) of 4e baan (voor elke andere warrior)
- White Knights / Paladins (Pagina's voorbij level 70) hebben een opleiding keuzes beperkt omdat ze vertrouwen op elementaire voordelen (zoals tovenaars) om efficiënt te trainen.
- Laagste MP van alle klassen (tot 3de klasse).
- Axe en Mace gebruikers hebben relatief onstabiel schade gedurende het hele spel. Speer en pole arm gebruikers ook te maken met dit probleem, maar dit is vastgesteld in de 3e baan. Hoe dan ook, deze onstabiele schade is verwant aan de schade van de pre-4 baan (kruis) boog en klauw-gebruikers. Pole-arm gebruikers en spearman krijg meer meesterschap echter in de 4e baan. Hoewel Axe en Mace zijn instabiel, ze doen relatief meer schade dan de stabiele zwaard
- Lage nauwkeurigheid + voorkomen-vermogen.
Piraat
- 1
- Voors:
- Hebben zowel Brawler die in latere levels loont met vrij koel vaardigheden zoals Transformatie. Ook de Gunslingers zijn snel, kan springen geschoten, en hebben vuur of ijs bullets / munitie wanneer lvl. 70
- De baan wordt niet zo saai als de meeste banen omdat op de 1e en 2e baan er zijn wel cool vaardigheden. Dit geldt ook voor 3e en 4e baan.
- Vanaf 2008, zijn er niet veel van hen nog zodat je een betere kans om te worden bekend hebben.
- Revolverhelden uiteindelijk een vaardigheid die rivalen orkaan (snelvuur)
- Revolverhelden kunnen krijgen op de hooiberg bij Markt Entree de Henesy's.
- Infighters hebben een van de beste overlevingskansen tarieven in het spel vanwege onoverwinnelijkheid frames.
- Nadelen:
- Piraat kan worden gezien als een andere versie van de dief. Ze hebben allebei een beetje een zelfde baan stijl bestaande uit ofwel korte afstand aanvaller (aka. Brawler / Bandit), of het gooien van objecten zoals sterren of schieten kogels (aka. Gunslinger / Assassin).
- Ook, na een tijdje kunnen ze saai en zelfs vervelend. Sinds de release vele Pirates de HPQ (Henesys Party Quest) plekken zijn binnengedrongen en nu duurt het nog langer om in een feestje. Natuurlijk, als van 2010, HPQ is vrij leeg.
- Vraag vrienden om advies. Als een van je vrienden spelen al, vraag hen dan om wat advies over de klasse voordelen. Het kan helpen om te beslissen.
- Voors:
Perma-beginner
- 1
- Voors:
- Geen EXP schade wanneer je sterft
- Je hoeft niet te beslissen welke van de vijf anderen die je zou kunnen doen
- Als onderdeel van een unieke samenleving
- Taxi is goedkoop (90% korting)
- Voegt enkele uitdaging
- Nadelen:
- Geen speciale vaardigheden
- Moeten worden gefinancierd (veel) voor wapens en rust
- Zeer laag ten opzichte van andere klassen
- Duurt lang om een level omhoog
- Voors:
Cygnus knights
- 1Cygnus ridders zijn spin-offs van de 5 oorspronkelijke klassen, maar met enkele verschillen.
- Voors:
- Niveau omhoog sneller dan elke andere klasse
- Fatsoenlijke (en flashy) vaardigheden voor de meeste klassen
- 6 AP elk level tot level 70
- Op level 120 kunt u een ultieme avonturier maken (Voordelen zijn onder bijzondere titel, hoge stats, nieuwe vaardigheden etc.)
- Alle klassen kunnen een ziel sprite die vijanden voor je aanvalt hebt
- Nadelen:
- Tenzij je speelt als Mikhail / Milhile, de level cap is 120.
- Ultimate avonturiers hebben iets minder PK dan een normale avonturier (weggeklikt)
- Niet te krachtig na level 70
- Geen toegang tot de Poort naar de Toekomst omgeving, of doe een Cygnus of Magnus baas run.
- Voors:
Tips
- Kiezen wat het beste past bij uw game-playing vaardigheden.
- Lees enkele van de bijbehorende Google artikelen over Maple Story voor meer informatie om u te helpen uw beslissing.
- Probeer niet om te gaan met de stroom. Als iedereen houdt mages of dieven, hoeft u ze niet te willen. Kies welke klasse je wilt.
- Mage's en krijgers veel pijn. Het verschil is dat krijgers hebben meer HP en mage's hebben veel meer MP.
- Als je een Perma-Beginner, zeggen "bedankt" of negeer ze als iemand belt noob.
Waarschuwingen
- Als u niet tevreden bent met je karakter, heb je altijd de mogelijkheid om het te verwijderen. Als alternatief, ze maken goed karakter card en opslag muilezels.