Wkunl

Hoe kunt u uw economische hoogconjunctuur te maken in Age of Empires 2

Heb je je ooit afgevraagd hoe de andere man krijgt kastelen terwijl je nog bezig met de Militie? Het kan zo simpel zijn als de economie sterker is dan je eigen. Dit is een manier om ervoor te zorgen dat u altijd over de middelen om te doen wat je wilt in Age of Empires 2. Deze bijzondere strategie werkt het beste op het land kaarten (omdat je niet nodig om een ​​dock en marine op te bouwen), en neemt geen beschaving en nadelen van technologieën en middelen.

De typische beschaving begint met 200 voedsel, hout, goud, en stenen, en dat is wat dit artikel is gebaseerd op, alsmede geen haastig in elke leeftijd.

Stappen

Hoe kunt u uw economische hoogconjunctuur te maken in Age of Empires 2. Altijd te maken dorpelingen.
Hoe kunt u uw economische hoogconjunctuur te maken in Age of Empires 2. Altijd te maken dorpelingen.

Algemeen advies

  1. 1
    Altijd te maken dorpelingen. Dorpelingen zijn de sleutel tot een grote economie, aangezien zij middelen te verzamelen en op te bouwen gebouwen. In feite, als voor elk moment dat u zelf geen dorpelingen uit je centrum, dan is dat kostbare tijd verloren, vooral in de Dark Age (uw prestaties van de eerste twee minuten van het spel op elke beschaving kan bepalen of je economie is superieur aan andere spelers).
  2. 2
    Negeer je militaire! Deze gids mag niet worden gebruikt voor de volledige game-play! Succes in het spel is van een sterke en goed ontwikkelde militaire, maar om dat te doen, moet je een sterke economie nodig. Pas op voor rushers dat jullie beschaving zal binnenvallen in het feodale tijdperk, vroeg Castle Age, of laat Castle Age. Als je militaristische ontwikkeling (tenzij je in verwondering ras) verwaarlozing, zal je het spel verliezen.

Donker leeftijd

  1. 1
    Wanneer het spel begint, zijn er een paar stappen die moeten worden gedaan in een zeer snel tempo op:
    • Onmiddellijk te creëren 4 dorpelingen uit het centrum, uitputting van alle 200 gerechten. De standaard sneltoetsen zijn H voor het centrum en C aan een dorpeling te creëren (pas na het selecteren van het centrum van de stad). Zo is de snelste manier om dit te doen is H drukken en druk dan op Shift-C. De verschuiving selecteert 5 tegelijk. Dit patroon is misschien wel de belangrijkste sneltoets patroon in het spel.
    • Hebben twee dorpelingen de bouw van twee huizen. Dit zal tijdelijk de bevolking te verhogen tot 15, waardoor meer dorpelingen te worden gecreëerd. Hebben niet een dorpeling bouwen een huis elke - zowel dorpelingen moeten werken aan een huis op een moment om de gestage stroom van dorpsbewoner creatie te houden. Zodra de twee huizen zijn voltooid, hebben de twee dorpelingen bouwen van een hout kamp in de buurt van een bos (je scout moet al gevonden hebben minstens een inmiddels).
    • Selecteer uw scout en rond scout wat momenteel zichtbaar voor u vinden van de 4 eerste schaap is van cruciaal belang in de Dark Age -. De eerder ze worden waargenomen, hoe beter. Soms, een van schapen zullen al zichtbaar in de mist. Als dit gebeurt, moet de verkenner ga naar waar de schapen is. De 4 schapen zal worden omgezet naar uw kleuren en u kunt blijven scouting voor de overige 4 schapen (in paren) die verder weg zijn, de bessen, twee zwijnen, herten (niet beschikbaar op sommige kaarten), goudmijnen, en steen mijnen.
    • Hebben de andere dorpeling hakken hout nabij het ​​centrum van de stad.
  2. 2
    Wanneer de 4 schapen komen op het centrum van de stad, hebben alle, maar twee van hen plaatsen zich net buiten het centrum van de stad, en twee van hen geplaatst in het centrum van de stad. Hebben de nieuwe dorpelingen voedsel te verzamelen over een schaap in een tijd (verdeel de herders ongeveer in de helft als je opraken van de ruimte, die onvermijdelijk zal zijn). Ook stort het hout de andere dorpeling heeft gehakt en hebben hem schapen verzamelen ook.
  3. 3
    Onderzoek weefgetouw zodra de vier dorpelingen zijn allemaal gemaakt. Loom laat dorpelingen om een ​​wolf op zijn eigen (essentieel bij hogere moeilijkheden, zoals de wolven worden zeer agressief) te overleven en een betere gezondheid te hebben tijdens een zwijn lokken. Je doel is 01:40 als u op Loom (1:45 op multiplayer wegens vertraging).
    • Gedurende deze tijd, kan de dorpelingen uiteindelijk uitputten voedsel dat men schapenkaas. Selecteer gewoon alle van hen en het verzamelen van de een dat is in het centrum van de stad, niet de andere twee net buiten het. Zorg ervoor dat u het houden van precies twee schapen in het centrum van de stad, zodat de dorpelingen niet hoeven te lopen om te storten.
    • Na Loom wordt onderzocht, houdt het creëren van meer dorpelingen. U mag de herders (allemaal en borg te selecteren) moeten brute kracht om de 50 voedselbehoefte te bereiken. Zorg ervoor dat u een oogje in het zeil voor uw bevolking bereiken van 13 - je nodig hebt om een ​​ander huis te bouwen.
  4. 4
    Bouwen van een molen in de buurt van de bessen met een dorpeling die niet is houthakken. Dit zal de twee Dark Age gebouw vereiste voor het feodale Age voldoen en zal uw beschaving te voorzien van een secundaire, trager, maar stabieler voedselbron. Uiteindelijk, als meer dorpelingen zijn gemaakt, meer kan worden toegewezen aan de bessen.
  5. 5
    Lokken zwijnen. Zwijnen lokken moet worden gedaan wanneer de schapen bijna zijn uitgeput van hun voedsel. Selecteer een dorpeling en aanval een zwijn. Zodra de beer loopt richting de dorpeling, hebben hem terug te lopen naar het centrum van de stad. Zodra de beer is nabij het centrum van de stad, hebben de dorpsbewoners nog steeds borg verzamelen schapen (Als er nog schapen gelaten. De dorpelingen moeten stationair draait, indien niet.), En de aanval van de zwijnen.
    • Houd een oogje in het zeil als de dorpeling kunnen sterven. Er is ook een risico van het zwijn terugkeren naar zijn oorspronkelijke locatie. Pas op voor deze naarmate de tijd zal zijn verspild.
    • Wanneer het voedsel de twee beren 'opraken, jacht op herten. 3 dorpelingen moet men herten te jagen. Ze zijn makkelijk te doden, maar kan niet worden gelokt.
  6. 6
    Blijf creëren dorpelingen tot je bij 30 bevolking. Houd het bouwen van huizen tot je 35 bevolking kan ondersteunen. Enkele nieuwe dorpelingen moeten worden toegewezen aan hout, dat is zeer belangrijk vanuit het feodale Age op. Je moet ongeveer 10-12 dorpelingen op hout.
    • Bouwen van een mijnbouw-kamp naast uw goud stapel ligt in de buurt van uw centrum. Terwijl je niet goud hoeft te gaan naar het feodale tijdperk, is het belangrijk om te beginnen in de Dark Age (of in ieder geval tijdens het onderzoek Feodale) want je zal niet in het feodale Age voor zeer lang. Sommige beschavingen beginnen met -100 goud, en het is sterk aanbevolen om een ​​voorsprong te krijgen op goud. Niet meer dan 3 dorpelingen moeten worden toegewezen aan goud.
    • Boerderijen zijn de primaire bron van voedsel later, maar kan in het Dark Age. 60 hout is de eis, en je moet een aantal boerderijen te creëren, omdat je herten en bessen zullen worden uitgeput van voedsel. Boerderijen zijn gebaseerd op hout, en je kan het zelfs nodig om voedsel te verzamelen dorpelingen toewijzen aan hout hakken. Boerderijen, idealiter, moet zich rond het centrum van de stad, als ze kunnen bezetten, maar als je opraken van de ruimte, kunnen bedrijven worden gevestigd rond de molen.
  7. 7
    Onderzoek het feodale tijdperk. In te pakken, moet je bevolking te zijn 30.

Feodale tijdperk

  1. 1
    Wanneer u het feodale tijdperk geraakt, zijn er een paar dingen die moeten worden gedaan in een zeer snel tempo op:
    • Selecteer drie dorpelingen uit hout en bouw een markt.
    • Selecteer een dorpeling uit hout en bouw een smid. Deze schijnbare asymmetrie is te wijten aan het feit dat de markt is veel langzamer dan de smid gebouwd. Zodra de markt en de smid zijn voltooid, zal de 2 feodale Leeftijd gebouw eis zijn afgerond, en de dorpelingen moeten worden teruggestuurd naar hout te hakken.
    • Maak 1 (hooguit 2) dorpsbewoners van het stadscentrum. Het gecreëerde dorpelingen moeten worden gestuurd om hout te hakken.
    • Verwacht niets onderzoek nog. Het eten en hout (indirect) zijn cruciaal voor het kasteel Age eisen. Elke dorpelingen verzamelen van voedsel dat niet zijn op landbouwbedrijven (behalve bessen) moet reeds op boerderijen door nu.
    • Uw scout moet altijd verkennen, vooral in een 1 vs 1.
  2. 2
    Krijg tot 800 voedsel. Door de enorme voedsel winsten tijdens de feodale Leeftijd onderzoek, mag 800 voedsel niet ver af zijn. In feite, zodra de markt is gebouwd, moet je beschaving hebben 800 voedsel en 200 goud (dat is je doel). Als u alleen het creëren van een dorpeling, moet u wellicht brute kracht 800 levensmiddelen op de markt.
  3. 3
    Onderzoek het kasteel leeftijd. De feodale Age is een "overgang" fase - met behulp van deze strategie, blijf je niet in Feodale voor zeer lang helemaal.
    • Tijdens het Kasteel Leeftijd onderzoek, onderzoeken de technologieën van de molen en hout kamp.
      Bouwen van een mijnbouw-kamp naast de stenen. Twee dorpelingen uit hout dient deze taak te doen. Stone is belangrijk voor stadscentra en voor je kasteel later.

Kasteel leeftijd

  1. 1
    Net als bij voorgaande eeuwen, zijn er een paar dingen die moeten worden gedaan in een zeer snel tempo op: Selecteer drie dorpelingen uit hout en creëren een stadscentrum op een strategische plek, bij voorkeur naast een bos en een gouden of steen mijne (als alle drie zijn gevonden naast elkaar, dan is ideaal). Als je niet genoeg hout hebben, zorg ervoor dat je voorraad 275 hout, en dan bouwen het centrum van de stad. Het bouwen van meer stadscentra is uiterst belangrijk om je beschaving als je meer dorpelingen gebruik van beide stadscentra kunnen creëren. Stadscentra, samen met de 275 hout, kost ook 100 stenen. Als u nodig hebt om, handel middelen in de markt. In het kasteel Age, wil je 2 tot 3 meer stadscentra te bouwen voor een optimale groei.
    • Maak meer dorpelingen uit je centrum. Om verder te gaan met de gestage stroom van dorpeling creatie, moet u niet vergeten om regelmatig huizen te bouwen met uw houthakkers. Nieuwe bewoners wordt gelijkmatig verdeeld om voedsel, hout, en goud, maar het is belangrijk om ongeveer 8 dorpelingen steen.
  2. 2
    Onderzoek zware ploeg. Dit kost 125 voedsel en hout, dus je kan hebben om een ​​tijdje wachten voordat het onderzoeken. Bovendien, als je meer hout, zult u wilt reseed boerderijen met behulp van de wachtrij in de molen.
  3. 3
    Bouwen van een universiteit en het kasteel. Universiteiten hebben nuttige technologieën, zowel met betrekking tot de economie en het leger. Wanneer u 650 stenen, bouw een kasteel met vier dorpelingen uit steen mijnbouw. Als 650 steen is te ver weg, zeker als je het krijgen gehaast, een klooster kunnen worden gebouwd (of een kasteel leeftijd militair gebouw), die voldoet aan de twee Castle Age gebouwen eis.
  4. 4
    Houd het uitbreiden van uw beschaving.
    Houd het bouwen van meer boerderijen met uw nieuwe dorpsbewoners. Inzaaiing is belangrijk, want handmatig reseeding is vervelend en, als je micromanaging uw leger tijdens rushes of gewoon all-out aanvallen, zeer frustrerend. De stadscentra wordt gemaakt dient te voorkomen dat u naar een andere molen te bouwen.
    • In tegenstelling tot de molens, moet meer houthakkerskampen worden gebouwd. Dit is vooral belangrijk in het kasteel leeftijd, zoals rushers houthakkers die normaal gesproken buiten het centrum omgeving (wanneer je garnizoen, zal de houthakkers niet het hoofd naar het centrum) zijn te vinden zal richten. Houthakkerskampen moet ook worden gebouwd omdat bossen worden gekapt, en nieuwe houthakkerskampen zal de wandeltijd die geleidelijk wordt verhoogd afnemen.
    • Dorpelingen moeten worden toegewezen aan de mijnbouw goud. Daarom moet meer mijnbouw kampen gebouwd worden. Als u niet steeds de toewijzing dorpelingen om mijn goud, dan is de 800 gouden eis plotseling een veel moeilijker doelwit. De toewijzing voor de mijnbouw goud is vooral belangrijk in het Kasteel Age want dat is wanneer je moet het ontwikkelen van uw militair. De meeste militaire eenheden zal goud kost (voor sommige beschavingen, het is nog belangrijker als hun legers zijn duur). Mijnbouw steen is een veel mindere prioriteit als steen wordt voornamelijk alleen gebruikt voor torens, stadscentra, kastelen, muren, en Murder Gaten.
  5. 5
    Een klooster kunnen worden gebouwd om monniken te creëren. De overblijfselen, die kan alleen door monniken worden opgehaald, zorgt voor een constante stroom van goud om je economie en is een uitstekende bron van goud als er een gebrek daaraan (en wanneer de handel in de markt wordt zeer inefficiënt).
  6. 6
    Handel karren zijn een uitstekende manier om goud te krijgen als je speelt met minstens 1 bondgenoot. Hoe verder weg van hun markt is weg van jou, hoe meer goud de kar krijgt per retourvlucht. Daarnaast onderzoeken Caravan verdubbelt de snelheid van de karren. Let op dat deze karren zijn zeer kwetsbaar voor aanvallen door cavalerie-eenheden.
    • De bevolking zal variëren zodra u het onderzoek van het Imperial Age. Als het spel verder, meer en meer van uw middelen zullen worden gebruikt voor militaire eenheden, upgrades en technologieën, en minder op de economie. Houd in gedachten dat je bevolking nog tijdens Imperial onderzoek moet worden verhogen.
  7. 7
    Onderzoek de keizertijd. De tijd wanneer u op de knop onderzoek zal variëren. Ervan uitgaande dat je niet haasten en het bouwen van een militair (wat je zou moeten doen, behalve in het wonder race mode), je doel is 25:00. Idealiter wil je je allereerste centrum gebruiken voor onderzoek als het land er omheen zal zijn ontwikkeld. Tijdens de keizertijd onderzoek, kunt u het onderzoek Hand winkelwagen van een ander centrum (Kruiwagen is voorwaarde).
    • Vaak zult u uw limiet bevolking te negeren. Een dorpeling moet regelmatig worden huizen bouwen naarmate het spel vordert (niet noodzakelijkerwijs dezelfde dorpeling echter).

Keizertijd

  1. 1
    Van nu af aan, zal de militaire domineren gameplay. Als zodanig, moet u doorgaan met nieuwe militaire technologieën te onderzoeken, te upgraden eenheden, en meer eenheden van een goed uitgeruste leger te creëren. Er zijn een paar dingen die moeten worden gedaan voor uw beschaving, echter:
    • Net als bij voorgaande eeuwen, blijven creëren dorpelingen! De ideale beschaving bevat ongeveer 100 dorpelingen. Tegen hardste AI's en menselijke tegenstanders, niet ophouden dorpeling creatie, als dorpsbewoners zullen sterven aan aanvallen en invallen. Toewijzen dorpelingen volgens uw middelen - als u, bijvoorbeeld, 7.000 hout en slechts 400 eten, zou het een goed idee om wat houthakkers gebruiken en meer boerderijen, evenals gereseed in de wachtrij. Hout op landkaarten wordt over het algemeen minder belangrijk dan voedsel en goud in de keizertijd.
    • Onderzoek Vruchtwisseling, Two-man Zaag en Gold Shaft Mining. Stone Shaft Mining is optioneel, maar niet een noodzaak, en middelen kunnen beter worden besteed aan de militaire. Loopband Crane is ook een nuttige technologie die wordt gevonden op de universiteit.

Tips

  • Elke beschaving is anders, met hun verschillende voor-en nadelen. Bijvoorbeeld, de Chinezen beginnen met 3 dorpsbewoners maar -200 eten. Het is een goed idee om te experimenteren met elke beschaving en een goed gevoel van de voordelen en nadelen van elk te krijgen.
  • Basisvoedsel statistieken:
    • Schapen: 100
    • Boar: 340
    • Herten: 140
    • Boerderij: 250, 325 (Paard Collar), 400 (Heavy Plow), 475 (Crop Rotation)
  • Zoals hierboven vermeld, vergeet niet je militaire! Militaire gebouwen moeten worden gebouwd, militaire eenheden opgewaardeerd en technologieën moet continu worden onderzocht op basis van uw behoeften. Defensieve strategieën moeten ook worden geïmplementeerd. Bijvoorbeeld, wanneer je feodale geraakt, wil je een uitkijktoren naast uw hout kamp te weren feodale rushers geïnteresseerd zijn in het vertragen van uw houtproductie te bouwen.
  • De eisen onderzoek voor de leeftijden zijn de volgende (er zijn uitzonderingen voor een paar beschavingen):
    • Feodale: 500 food, 2 Dark Age gebouwen
    • Kasteel: 800 voedsel, 200 goud, 2 feodale Leeftijd gebouwen
    • Imperial: 1.000 voedsel, 800 goud, 2 Castle Age gebouwen (of 1 kasteel)
  • De oogmerken het artikel zijn voor iedereen te bereiken. Velen zijn moeilijk voor onervaren spelers, maar het is belangrijk om altijd proberen dichterbij richten.
  • Als op enig moment je wordt opgejaagd of aangevallen, op H en druk op B. Dit zal dorpelingen garnizoen in een nabijgelegen garnizoensstad gebouw (centrum, kasteel, toren).
  • Realiseer je dat, tijdens de single player, wanneer het scherm zwart is (vlak voordat het spel begint), kunt u op H CCCC (of H shift-C). Je moet het centrum geluid hoort wanneer u op H, zelfs als je nog niet kunt zien niets. Als je wacht om deze combinatie te doen direct na het zwarte scherm, dan is het 1:40 doel is onmogelijk te bereiken (je zal eindigen in de buurt van 1:45-01:48).
  • Sneltoetsen moeten worden geleerd en gebruikt. Op deze manier is het veel efficiënter voor de speler om zijn / haar beschaving ontwikkelen met behulp van de linker hand voor hotkeys en de shift-toets en de rechter voor het scrollen en muis acties.

Waarschuwingen

  • Pas op voor de rushers. De drie soorten rushers zijn de feodale rusher ("Frusher"), vroeg Kasteel rusher, en laat het kasteel rusher.
    • De typische feodale rusher vindt en scouts je stad vroeg op om uw hout kamp vinden. Zij zullen dan sturen doorgaans boogschutters, speerwerpers en skirmishers (zelden mannen-at-arms) te houthakkers treiteren en vertragen de productie (NIET om dorpelingen te doden). Omdat het nog vroeg in het spel, vertragen de productie is zeer schadelijk voor uw economische ontwikkeling. Een wachttoren kan slechts gedeeltelijk oplossen van intimidatie van de Frusher's.
    • De vroege Castle rusher is veruit de meest gevaarlijke. Ze zijn een beschaving die ongeveer 6-10 ridders en een paar stormrammen creëert. Deze keer, hun doel is om dorpelingen in de buurt van het hout kamp, ​​mijnbouw kampen, en afgelegen boerderijen die molens omringen doden, terwijl het vernietigen van het centrum van de stad met behulp van de rammen. Pikemen moet deze dreiging te verminderen, samen met een paar kamelen (als je een kameel beschaving of de Byzantijnen). Infanterie of ridders kunnen de stormram dreiging te stoppen (niet het centrum van de stad omdat stormrammen hebben aanzienlijke doorboren armor).
    • De late Castle rusher heeft een soortgelijk doel, maar met een veel meer ontwikkelde leger. Gebruikte eenheden variëren en zijn afhankelijk van de beschaving.
    • Je moet in staat zijn om te herstellen genoeg zodat je in staat bent om weer op de rails. Als je niet snel genoeg herstellen, zul je achter je tegenstanders en bondgenoten. (Als je de productie is erg traag in het feodale tijdperk, het spel is vrijwel voorbij. Je vijand is gelukt.) Als je het herstellen, dan is de hele stormloop zal zijn van weinig kosten voor u, en van grote kosten om je tegenstander. Een contra-rush is een manier om te profiteren van deze tijdelijke zwakte.
    • Dark Age rushers (Drushers) bestaan ​​alleen in een hoog niveau van spelen (en zeer zelden onder) en wordt niet vaak gebruikt vanwege de ernstige beperkingen van de Dark Age militairen. Normaal gesproken zou ze sturen rond 4 militie, evenals de verkenner cavalerie en sommige dorpelingen om uw dorpsbewoners treiteren op de hout kamp en goudmijn. Omdat drushing ongewoon is, hoeft u zich geen zorgen te maken over rushers totdat het feodale tijdperk.