Wkunl

Hoe goed doen in warsong ravijn in World of Warcraft

Heb je ooit gegaan naar het slagveld en gedaan niets dan sterven? Zo heeft iedereen. Deze tips helpen u en geven u een winnende curve!

Stappen

Hoe goed doen in warsong ravijn in World of Warcraft. Echter, in warsong ravijn pvp, deze soorten zijn.
Hoe goed doen in warsong ravijn in World of Warcraft. Echter, in warsong ravijn pvp, deze soorten zijn.
  1. 1
    Werken als een team. Toen op het veld of terug op de thuisbasis, aan elkaar plakken is het beste. Zo de verschillende spelers kunnen allemaal samen mesh. In PvE, deze soorten zijn:
    • Tank: Houdt de aggro met de slechteriken. Krijgers, bescherming Paladins en beer-vorm druïden past dit.
    • DPS Dealer: Aanbiedingen voor een ton schade snel en effectief. Rogues en mages zijn bekende voorbeelden.
    • Healer: Geneest en herrijst andere bondgenoten. Priesters, Paladins, druïden, en sjamaan zijn alle klassen die kunnen genezen.
    • Huisdier klasse: Heeft een huisdier naar de aggro te houden voor hen, terwijl zij wierpen uit de verte. Jagers en tovenaars zijn goede voorbeelden.
    • Hybride: Een klasse die niet gespecialiseerd zijn in een ding. Paladijnen, druïden en sjamanen zijn voorbeelden.
  2. 2
    Echter, in warsong ravijn pvp, deze soorten zijn:
    • Aggro Magneet: Elke klasse die kan genezen en is genezing. Genezing is de nummer 1 manier waarop je kan helpen je team wint WSG de meeste van de tijd, als je het kan doen, en doen het garandeert ook een lijst ondergang. Paladins kunnen zichzelf eigenlijk te maken in uitstekende aggro magneten met behulp van een neerbuigende emote (/ onbeleefd, / spit, / medelijden, / jagen, / belediging), en vervolgens gieten Divine Shield. Ten minste twee leden van het andere team zal hen vergeefs aanvallen tot ze kwetsbaar.
    • CCER: Een klasse die vijanden uit kan nemen van de strijd via Crowd Control. Sinds BG actie, met name op 70, is zo snel, elke CC is net zo effectief als ze te doden en je moet een verdomd idioot om een ​​CC'd vijand vrij te geven. CC's omvatten polymorf (Mages), sap (Rogues), trapping (jagers) en angst (tovenaars). Als je een vijand in een gigantische blok ijs dat ze ofwel cc'd of onkwetsbaar. Hen niet raken. Als ze paars spiralen boven hun hoofd, als ze in brand, of hebben een spoor van ijs hen te volgen, of als ze een schaap, schildpad, of een varken, ze niet raken. Wacht tot al hun vrienden zijn dood, dan als groep tegen hen.
    • CrowdBreaker: Iedereen die effectief kan verspreiden een menigte, meestal door middel van AOE angst, maar soms door middel van krachtige AOE schade (veroorzaakt gemotiveerd dispersie). Priesters kunt dit het gemakkelijkst doen, dan Warriors (Intimidating Shout) en tovenaars (Howl of Terror), ten slotte, een goed motorreductoren (lees: Tier 4 (en hoger) schade epen) mage effectief kunnen schrikken vijanden uit van een gebied. Gebruikt voor het breken van een menigte verdedigen van een vlag, of het begeleiden van een flag-carrier.
    • Carrier: Iedereen grijpen de vijandige vlag. Je moet ten minste een van twee kwaliteiten proberen dit: houdbaarheid of snelheid. Duurzaamheid betekent niet 6k pk, het betekent 10k + hp, als je een squishy (Mages [tenzij je een brand mage, met fenomenale snelheid, 10k hp en rond 420ish veerkracht], Tovenaars, priesters, enz.) don ' t proberen dit. Als je een krijger / prot paladin / wilde druïde, draag al uw beste hp tanking gear en pak een vriend, als je een druïde, rogue, of jager, maak je klaar om op de naverbranders. mee dat een wilde druïde heeft veel pk, swift in cat vorm van voor de tunnel en reis-vorm van te maken. Dit betekent dat zelfs als je een hoger level, als hij niet erg laag je moet neme hem naar de basis en geef het aan u daar indien nodig.
    • Escort: Iemand helpen van de drager maakt het over het veld leeft. Paladins zijn bij uitstek geschikt om dit te doen omdat ze a) kan genezen, b) kan bijna alles, c dispell) kan de drager immuun voor vertragende effecten te maken, en d) kan zich helemaal onkwetsbaar te maken op hetzelfde moment, bevrijden zij zich kunnen concentreren op ac. Kortom, hoewel, je moet ofwel in staat zijn om te genezen, het versnellen van de nationale luchtvaartmaatschappij, of hem te genezen, of een combinatie daarvan als u wenst om hem te escorteren. Crowdbreakers kunnen ook goede begeleiders, maar bij voorkeur worden ze priesters of magiërs.
    • Vlag Kamer Defender: Dit is iemand die kampen de vlag kamer en wie doel is om onverschrokken flag carriers doden. Rogues en blinken uit in deze rol als ze kunnen de sprong op de aanvallers te krijgen. druïden zijn ook goed doen hier hun groefgedrag in kat vorm, en het kunnen sluipen en springen op aanvallers (ze kunnen dus meer effectivly doen als ze het wilde charge talent). Sjamanen doen het goed hier ook met Earthbind te trage vijanden. Jagers zijn ook goed voor hun trapping, tracking, en het vertragen vaardigheden.
    • Helling en Tunnel Defender: Iemand die belangrijkste doel is om een ​​tegemoetkomende offensief verstoren en proberen tot het afsluiten van vervoerder ondersteuning vlag. Coördinerende deze rol met vlag ruimte verdediging is zeer effectief. Een goede Ramp en Tunnel Defender kan rijgen uit en slijten een offensief zodanig dat ze gemakkelijk af worden opgepikt door de Vlag Room Defenders. Deze rol is ook verantwoordelijk voor dat een gevangen vlag maakt het niet naar het middenveld. Tovenaars en Shadow Priests uitblinken in deze rol vanwege hun DoTs en zwijgen vaardigheden tegen genezers. Jagers en mages doen het goed vanwege hun cc en het vertragen kwaliteiten zien. Een belangrijke tactiek voor Ramp en Tunnel Defensie is om mobiel en laat je niet vastgebonden te blijven, deze tactiek is duidelijk verschillend van het "punt in het midden en boerderij HKS" tactiek. Een goede Ramp en Tunnel Defender is ook in staat om Flag Room Verdedigers van inkomende nummers en klassen kennis stellen, met speciale nota aan potentiële flag carriers.
  3. 3
    Ken uw vijand. Je kunt niet hun gedachten lezen, maar je kunt raden wat ze zullen doen. Als je denkt dat je weet, stel je idee aan de groep. Als ze het niet gelooft, vraag hen waarom. U zult waarschijnlijk iets leren!
    • Leer waar het andere team graag te verbergen met de vlag, zodat u kunt nemen in een team te sluipen rond hun basis en red de vlag.
  4. 4
    Praten en luisteren. Praten als je weet wat je het over hebt, of als je vragen hebt. Schreeuwen dingen als, "Ik ben zo COOL!" in de chat is over het algemeen niet geaccepteerd. Je moet niet te serieus, maar wees niet allemaal gek. Ook niet bekritiseren andermans ideeën. Als je het niet bevalt, vertel ze waarom en bereid zijn om een ​​goede alternatief voor te stellen. Communiceren vijandelijke posities, * name * hun nationale luchtvaartmaatschappij, is uiterst kritisch. Het is ook nuttig om te melden wat lessen worden er-"3 war 2 rogue 1 priester EAST FLAG" is een uitstekend voorbeeld van een beknopte boodschap die snel kan worden uitgetypt dat iedereen vertelt over je team precies waar je vlag gaat en wat zal nodig te halen. Als je net hebt pakte de vijandelijke vlag, zal iedereen in uw team het weten zodat "IK HEB DE VLAG" is niet nuttig. Echter, "going hun oprit vervolgens center NEED ESCORT" of "TUNNEL" zijn beide goede voorbeelden van bondige boodschap. Oordeelkundig gebruik van CAPS zal helpen de aandacht vestigen op uw boodschap, maar HOOFDLETTERS BERICHTEN zal meer kans te worden genegeerd, dus probeer belangrijke hoogtepunten van uw slagveld communiques kapitaliseren.
  5. 5
    In het algemeen, alleen vallen die je aankan. Doe dingen die je weet dat je kunt doen. Als u werkt op het veld met twee andere jongens en ontmoeting alle spelers van het andere team loopt torwards je, niet reageren door een aanval! Bellen voor hulp en probeer crowd control aanvallen of vaardigheden als je kunt. Echter, als je de optie van afleidende het grootste deel van het vijandelijke team met een "easy kill" net lang genoeg om ervoor te zorgen dat uw nationale luchtvaartmaatschappij slaagt of tenminste krijgt een genezer, uw offer zal waarschijnlijk de moeite waard.

Tips

  • Veel plezier!
  • Vergeet niet dat dit een spel. Een heleboel keer een speler handelt te serieus en iedereen begint om hem of haar haten. Dit vermindert uw teamwork en vertrouwen. Hebben gewoon plezier.
  • Bepaalde verbruiksartikelen (gratis actie potions, snelheid potions, whipperroot knollen uit Felwood) in combinatie met bepaalde posten (swift laarzen, sierlijke mithril laarzen, werkhandschoenen van de zee) kan grote voordelen bieden aan klassen die normaal ontbreekt een dergelijke vaardigheden.
  • Rogues en druïden maken goede vlag lopers. Shaman en zelfs mages kunnen ook goede vlag lopers, met een beetje oefening en de juiste vaardigheden.
  • Deel informatie met je teamgenoten, zoals waar je vlag wordt gedragen door het andere team, of als je iemand stiekem in om je basis.
  • Gebruik netten en andere crowd control items als je kunt.
  • In het geval van een patstelling, mount een gecoördineerde misdrijf tegen de houders van je vlag. Niet een traan in een-op-een.
  • Dood aan het einde van een gevecht zal geen invloed op uw eer of factie reputatie, echter met behulp van / afk of opraken van de strijd aan de gang zult u voorkomen dat u end-battle bonus eer zo goed als u houden van het krijgen van een strijd token.
  • 2 Vlag Kamer verdedigers en 1-2 Ramp en Tunnel Defenders een geluid verdediging.
  • Montage van een effectieve verdediging is net zo belangrijk als het hebben van een goede aanvallende team.
  • --------
  • Gebruik de snelheid boost bleekgeel in tunnel van uw team defensief. Het is veel waarschijnlijker dat een vijandelijke speler zal gebruiken haasten uit de tunnel en langs je verdediging. Als je het ziet en je verdedigt, gebruik het omhoog. Nogmaals, dit is veel belangrijker op een lager niveau haken, wanneer klassen hebben minder snelheid-het stimuleren van vaardigheden. Een break-away kan leiden tot een vijand vlag cap.
  • Effectieve verdediging weet hoe de nationale luchtvaartmaatschappij van zijn / haar steun te scheiden met behulp van cc en het vertragen capaciteiten.
  • Vertrouw op vaardigheden voordat versnelling. Sommige spelers zijn helemaal afgestemd-up, en anderen niet. Betere versnelling is nuttig, natuurlijk, maar je hoeft niet te ontzagwekkende toestel om te winnen. Uitgedost-out, maar ongeschoolde tekens kunnen worden gedood door een ervaren speler met inferieure spullen.
  • Niet out-run je escort (s) als je de vlag. Dit is vooral belangrijk bij hogere niveau haken, wanneer vele klassen hebben snelheid stimuleren abilties. Ze zal je vinden! Op de lagere niveaus, een druïde in reis-vorm of een sjamaan in ghost wolf vorm heeft een behoorlijke kans op een break-away.
  • Het dak is over het algemeen een zeer solide plek om de vlag te houden. Het neemt de vijand langer om er te komen en heeft meer beschermende punten. Het kerkhof mag alleen gebruikt worden als je team is zwak en heeft geen andere opties. Spelers zullen er respawn, het geven van meer nummers voor defensieve, maar het terrein is zeer open.
  • Probeer niet te veel tegenstanders te doden op de eerste run van de vlag. Het breekt je aanval en de respawn spelers binnen 30 seconden of minder. Dat betekent dat ze in bereik wanneer je vlag drager is proberen om weer over het veld.
  • Als je gewond bent, kunt u de gezondheid en mana te vullen in de hut tegenover het kerkhof. Gebruik dit is je kunt.
  • Als je merkt dat je zonder een escorte, vasthouden aan de verre zijde van het slagveld.
  • Als je de vlag en worden verlaten naar rechts, gaan niet door het kerkhof, tenzij de vijand heeft weinig of geen dode spelers. Het is sneller, zeker, maar vijandelijke spelers vaak respawn daar en kan je run te stoppen.
  • Genezer begeleiders moeten op korte en lange effect spells te gebruiken op de FC.

Waarschuwingen

  • De meeste mensen die naar WSG zijn meestal 6 of meer niveaus dan het minimumniveau toegestaan ​​in WSG. dwz: 46,59 en 27. N
  • Normaly mensen willen gaan in de strijd op een hoger niveau in de beugel ze in zodat ze mensen makkelijker kunnen doden of langer overleven; De beugels zijn: 10-19, 20-29, 30-39, 40-49, 50 -59 (51-60 voor AV), en 61-70.
  • Niet verliest je geest als je sterft of geslagen. Proberen, proberen, proberen!
  • Impasses kan optreden als beide teams mount een 100% defensieve of offensieve strategie resulteert in een extreem lange en pijnlijke games. Als je team is in een impasse die je niet kan breken, overwegen om het punt en aannemen van een meer evenwichtige strategie de volgende keer.
  • Als u in een impasse, zorg heel zeker aan het dak van de verzettende factie te controleren zoals dit is een zeer waarschijnlijk vlag positie.
  • -------------
  • UPDATE: Vanaf Cata, zijn de beugels zijn gewijzigd. Ze zijn nu 10-14, 15-19, 20-24, 25-29, enz. Dus de gevechten zal een stuk eerlijker. Uiteraard maakt dit het minder leuk voor sommige ook.:)

Dingen die je nodig hebt

  • Gezond verstand. Als je blijft sterven omdat je probeert om solo alles, zal je de strijd om je team verliest!
  • Teamwork.
  • Kennen de sterke en zwakke punten van je klas. Als je kan genezen, zijn bereid om de nationale luchtvaartmaatschappij te ondersteunen als dat nodig is. Als je niet een druïde en is er een aanwezig is in de groep, bereid zijn om de vlag uit te geven aan de druïde, tenzij hij is de laagste in de beugel, want dan is de druïde zullen worden onderworpen aan het nemen van harde hits uit de tegengestelde kant.