Wkunl

Hoe maak je een ingenieur spelen in team fortress 2

Ingenieurs, de monteurs van Team Fortress 2. Volledig aan de rand van de kennis en een vrachtwagen lading bier, Ingenieurs zijn defensieve gebied ontkenning spelers die kan ontwerpen, bouwen en repareren dodelijke Sentries dat raketten, behulpzaam Dispensers dat munitie, metaal, gezondheid en team inzetten vooruitgaan Teleporters om de strijd te houden kan schieten up, houdt u een gebied of duw de tegenpartij. Ongeacht de situatie, zal een Ingenieur er altijd zijn om back-up te zetten en stel een checkpoint om het team aan te moedigen om het spel te winnen. Als een plan terug branden, kan Engineers zweep uit een jachtgeweer, een pistool en hun trouwe gebouw Wrench.

Stappen

Hoe maak je een ingenieur spelen in team fortress 2. Pak je gereedschapskist.
Hoe maak je een ingenieur spelen in team fortress 2. Pak je gereedschapskist.
  1. 1
    Pak je gereedschapskist. Ingenieurs houden een 6/32 medium varieerde Shotgun (Primary), een 12/200 Pistol (Secundair) en de moersleutel die helpt bij de opbouw van de gekke constructies (Melee). Daarnaast, Engineers meerdere buildables dat metaal vereisen bouwen (Four key).
  2. 2
    Get metal. Wanneer u paaien, elke Ingenieur begint met een maximum van 200 metalen (afgebeeld rechtsonder). Om metalen te verzamelen, loop naar ammo boxen, geweren uit de dood, een aanvulling van de voorraad kast of een dispenser. Zodra je iets op te bouwen, heb je ook te upgraden om zijn volledige potentieel. Elk gebouw kan worden opgewaardeerd van niveau 1 (Nieuwbouw) naar een niveau 2 (Vereist 200 metal) naar een niveau 3 (Complete). Upgraden van een Sentry tot de maximale maakt het de meest dodelijke, het kunnen twee Gatling guns en raketten waar het upgraden van een Dispenser verder helpt het team door de inzet van meer munitie, meer metal en het vergroten van de genezen tarief schieten.
  3. 3
    Herkennen wanneer en hoe u uw primaire wapens te gebruiken. Ingenieurs krijgen een shotgun, een pistool, een sleutel, en een hulpmiddel voor ontploffende hun eigen gebouwen.
    1. Gebruik de shotgun voor de korte tot mid-range aanvallen. Dit is je basis wapen, die je zal gebruiken om aan te vallen voor het merendeel van de tijd.
    2. Gebruik het pistool voor de lange afstand. Hoewel niet lokaliseren nauwkeurig, pistool van de Ingenieur is goed voor het eindigen van een terugtrekkende vijand. Als u opraken van munitie in het heetst van de strijd met de shotgun, trek het pistool en vuur weg.
    3. Gebruik je sleutel om uw structuren te repareren, en voor close combat. Wrench kills zijn leuk, maar niet altijd praktisch in head-to-head te bestrijden. Sla uw sleutel voor de reparatie van uw sentry en andere structuren. Behalve tegen een spion ondermijnt je gebouwen. Zijn sneller en effectiever om een ​​spion te vallen met hetzelfde wapen dat je gebruikt om je gebouwen te lossen dan om te schakelen tussen.
  4. 4
    Begrijpen hoe elk van uw structuren te gebruiken. Ingenieurs hebben de mogelijkheid om een ​​sentry bouwen, een automaat, en teleporter ingang / uitgangen. Selecteer een blauwdruk en draai hem 90 º door rechts te klikken, indien u dat wenst. Plaats een structuur op de gewenste locatie en kijken als het automatisch begint aan zichzelf te construeren. U kunt ook raakte het een paar keer met je sleutel om het proces te versnellen. Wees er zeker van te houden goed bewaakt in de tussentijd, anders een vijand kan gemakkelijk vernietigen voordat het klaar is.
    • Sentry (130 metal). Deze torentjes automatisch geactiveerd op elk tegemoetkomende vijanden, waardoor ze een nietje in de basis verdediging. Schildwachten hebben een beperkt bereik, dat wordt geschetst door een muur van kleur van uw team voorafgaand aan de plaatsing.
      • Schildwachten hebben drie niveaus van de vuurkracht (niveau 1, 2 en 3), die kunnen worden uitgebreid door het verkrijgen van meer metal en schot kon met je moersleutel. Elk level upgrade vereist een extra 200 metal. Op het laagste niveau van de schildwacht alleen het team verdediging / overtreding zal aanvullen, op niveau 2 en hoger de schildwacht in staat is om het afsluiten van alle vijanden in de omgeving van het schildwacht, met uitzondering van de spionnen.
        • Niveau 1 schildwachten zijn erg basic. Schieten ze rondes en roteren veel langzamer dan andere niveaus, waardoor ze gevoelig voor schade door een snellere spelers. Ze zijn vergelijkbaar in vuurkracht om de Scout pistool. Vrijwel elke klasse kan een schildwacht verwerken op dit punt
        • Niveau 2 schildwachten hebben sterkere vuurkracht en kan sneller dan Niveau 1 schildwachten draaien. Ze zijn ruwweg vergelijkbaar met een Heavy's mini-gun.
        • Niveau 3 schildwachten zijn de meest krachtige, kunnen draaien en snel schieten met raketten en extra rondes. Zij zijn het equivalent van een Heavy's mini-gun en een Militair raketwerper
    • Dispenser (100 metal). De dispenser genereert langzaam metaal en munitie voor teamgenoten. Het zal ook teamgenoten genezen, zij het veel langzamer dan.
      • In combinatie met een nabijgelegen schildwacht, kan een automaat vrijwel onbeperkt metaal, munitie en gezondheid te verstrekken aan een Engineer en aan andere spelers. Wees op uw hoede dat dispensers genereren metal op een relatief traag tempo, dus verwacht niet dat een partij van metalen hebben direct na het voltooien van de bouw zelf.
      • Plaats een dispenser strategisch in de frontlinies om teamgenoten te voorzien van een consistente bron van gezondheid. Deze zijn van onschatbare waarde tijdens plotselinge dood wedstrijden.
      • In tegenstelling tot in Team Fortress en Team Fortress Classic, kun je geen vijanden te doden door ontploffende uw dispenser. U kunt echter plaats een dispenser in een strakke gang naar een geïmproviseerde barrière te creëren. Dit is handig om terugtrekkende vijanden belemmeren, evenals de hoogte van de Ingenieur van de inkomende vijanden.
      • Dispensers hebben 3 niveaus. De meer niveaus van de dispenser is, hoe sneller het kan mensen genezen. Op niveau 1 het geneest met een snelheid van 10 HP / sec Op niveau 2 het geneest op 15/sec Op niveau 3 is 20/sec wordt bijna net zo snel als een medic met een snelheid van 27 HP / sec.
      • Dispensers genezing stacks met andere in de buurt van dispensers, twee of meer zorgt voor een zeer snelle genezing aanspreekpunt voor je team, maar het vereist de medewerking van een tweede machinist.
      • Een zware of pyro buurt van een dispenser zal nooit opraken van de munitie, zelfs als ze brand constant, dus met de juiste plaatsing kunt u een zware fungeren als een geïmproviseerde schildwacht of pyro als spion checker hebben.
    • Teleporter (125 metal). De teleporter is zeer nuttig voor het vervoeren nieuw voortgebracht spelers aan de frontlinies snel. Vergeet niet dat je nodig hebt om een teleporter ingang en uitgang te plaatsen.
      • Als strategisch bij het selecteren van een locatie voor uw teleporter ingang. Wil je een ingang waar je teamgenoten gemakkelijk kan zien te plaatsen, maar niet zo evident laat hem openstaan ​​om vijandelijk vuur.
      • Ook voorkomen dat het plaatsen exits in de open lucht. Niet alleen wil je het leven van je exit, maar ook het leven van je teamgenoten te bewaren als ze komen om te leren waar ze zijn geteleporteerd.
      • Vergeet niet dat de spelers die door de teleporter tijdelijk spoor je team kleur zal laten in hun kielzog. Ervaren tegenstanders zullen nota nemen van deze en proberen te achterhalen van de locatie van uw afslag.
      • Uw teleporter kan een speler ongeveer elke 10 seconden, tenzij opgewaardeerd, die vervolgens de tijd wordt teruggebracht tot 5 seconden voor niveau 2 en 3 seconden voor niveau 3 te vervoeren.
      • Voordat de bouw van een uitgang, gebruik maken van uw vermogen om structuren te zetten door rechts te klikken. Het helpt om inkomende spelers geven een duidelijk beeld van waar ze naartoe gaan, in plaats van te staren in een hoek.
  5. 5
    Ontwikkel een strategie. Terwijl Engineers worden verzorgd aan het zijn van een defensieve klasse, ze hebben nog steeds veel kans om te spelen in de aanval ook. Zorg ervoor dat u experimenteren met verschillende technieken en plannen die het meeste voordeel voor u en de rest van je team bieden.
    1. Overweeg je verdedigende rol. De meeste Engineers hun tijd doorbrengen in de basis, het plaatsen wachters op plaatsen waar zij niet gemakkelijk kunnen worden vernietigd. Als je bent heel dicht bij de re-spawn, kunt u overwegen het bouwen van een verre dispenser nabij de frontlinie om de gezondheid te bieden aan je teamgenoten, omdat je gemakkelijk toegang tot de leveringen kast hebben. Vergeet niet over het plaatsen van een externe teleporter exit om te helpen bij het transport van je teamgenoten. Voor een defensieve ingenieur, dient de sentry worden geplaatst om de doelstelling beste bescherming.
    2. Denk aan je aanvallende rol. Engineers kunnen worden gebruikt om "mini bases", die een plaats voor teamgenoten terug te trekken voor de gezondheid en munitie, alsook een plaats om teamgenoten te vervoeren met de teleporter kan bieden creëren. In een aanvallende rol, zou een sentry dienen om de uitgang teleporter en dispenser beschermen.
  6. 6
    Wees op uw hoede van spionnen en hun geniesoldaten. Spionnen zijn uitgerust met geniesoldaten, die uw structuren zal uitschakelen en maken ze onbruikbaar. Geniesoldaten zal ook langzaam drain stroom van uw structuur, en het zal vernietigen als deze is te lang. Als een plantensappen een van uw structuren, snel sloeg het een paar keer met uw sleutel om de sapper te vernietigen en om uw structuur te herstellen. Het is meestal een goed idee om zich te concentreren op de spion eerste doden, en daarna uw structuren te herstellen en / of te herbouwen. Anders zal de spion gewoon doorgaan met uw structuren sap over en weer, of hij je kon Backstab terwijl je geconfronteerd met je sentry.
    • Het is belangrijk te onthouden dat geniesoldaten uw structuren zal uitschakelen. Vandaar dat, als een plantensappen uw schildwacht, zal het niet in staat zijn om te schieten totdat de sapper wordt verwijderd. Dit kan je kwetsbaar niet alleen de 's aanvallen, maar ook andere inkomende vijanden.
    • Natuurlijk, vergeet niet dat uw schildwachten niet zal aanvallen een die is gehuld en / of is vermomd als een van je teamgenoten.
    • Meestal uw schildwachten, dispensers en teleporters zal de eerste prioriteit worden vernietigd door de tegenpartij zijn, of aanvallen of (vooral) de verdediging. in veel gevallen, daarom bouwen wachtposten en teleporters in verborgen of onverwachte, moeilijk te bereiken plaatsen kan een betere beslissing dan het bouwen van het in traditionele defensie vlekken, die de eerste plaats gericht zou zijn. Overweeg het gebruik van een dispenser en een crouch jump te bereiken om het dak op punt C op Grindgroeve, of de hoek richel op het podium 1, punt 2 in Goldrush. Een team geconfronteerd met een schildwacht op een ongebruikelijke positie wordt soms te worden verdoofd om strategise omheen en vernietigen!
    • Houd een oogje op demo mannen, wier stickies kan knock-out een hele reeks van ingenieur gebouwen als ze dicht bij elkaar. Zorg ervoor dat u een oogje houden op alle hoeken en blinde vlekken waar de demo man stickies kunnen starten vanuit
  7. 7
    Gebruik meer gun. Het invullen van de prestaties of het vinden van wapens moet je de Gunslinger, Frontier Justice en Wrangler. U krijgt ook een ander wapen als je ambacht.

Tips

  • Bij het werken met andere Engineers, overwegen het plaatsen van een teleporter die terugleidt naar je basis. Dit is handig voor het geven van een hand in een oneindige boetiek van metaal, en voor het begeleiden van andere teamgenoten terug naar het re-spawn. Houd in gedachten dat dit zal verwarren de meeste spelers, dus zorg ervoor dat uw strategie te communiceren naar uw team.
  • Niet te gehecht te raken aan een bepaalde locatie op een kaart. Een goede ingenieur zal slopen en herbouwen zijn structuren op strategische locaties in om de doelstelling te voltooien en serveer het team. Structuren geplaatst in een gedeelte van de kaart op dit moment niet in het spel zijn nutteloos.
  • Besteed aandacht aan de HUD in de linker bovenhoek. Als een van uw structuren schade oploopt, zal u een pieptoon hoort en je HUD zal de beschadigde structuur markeren.
  • Als je lessen te schakelen, zal uw structuren zodra u opnieuw spawn verdwijnen.
  • Besteed aandacht aan de stem van de Ingenieur. U hoort hem verschillende dingen afhankelijk van het scenario schreeuwen. Zo zal hij "Sentry neer!" Schreeuwen als uw schildwacht wordt vernietigd, of 'Spy ondermijnde mijn schildwacht! " Als een schakelt uw schildwacht.
  • Communicatie is essentieel in TF2. Als u bewaken je intelligentie in ctf_2fort, luister naar je teamgenoten (of via chat of via voice) voor informatie over vijandelijke bewegingen.
  • Bij het upgraden van je gebouwen, probeer nu en dan draai je om elke ervoor te zorgen dat er geen Spies of enige andere spelers kruipen achter je met de bedoeling je te doden.
  • Zoals aangegeven in de engineer updatepatch (in juli 2010), zijn er een aantal nieuwe wapens en veranderingen te ingenieur in TF2. De volgende zijn 4 nieuwe haalbaar wapens en gereedschappen, hun voor-en nadelen:
    • Frontier rechtvaardigheid: De Frontier Justice kan worden gewijzigd in de inventaris van de Engineer's in plaats van de standaard shotgun. Wanneer een Engineer's sentry is vernietigd, zal de Grensgerechtigheid bonus voltreffers te verdienen. Ze krijgt ook twee bonus Crits voor elke kill hun Sentry maakt en een crit voor elke assisteren. Aan de andere kant, het kanon heeft een 50% kleiner blad dan de gewone oude shotgun en geen willekeurige Crits krijgen.
    • Wrangler: De ingenieur zal zijn trouwe pistool ruilen voor de Wrangler, die zal overhandigen een schildwacht automatisch gericht op de speler. Bij gebruik van de Wrangler, zal uw schildwacht een schade-absorberende schild, krachtiger vuren pistool, en een hogere vuursnelheid raketwerper te krijgen.
    • Gunslinger: Is een mechanische klauw die de sleutel, die 25 max gezondheid draagt ​​bij aan de drager, en vervangt Sentries met Mini Sentries (niet zo krachtig als schildwachten, zijn niet opgewaardeerd, maar eenmaal geplaatst zijn zeer snel te monteren vervangt, en kan ook worden speler bediend met de Wrangler), en elke derde punch in een combo is een critical hit, zonder willekeurige Crits.
    • Zuidelijke gastvrijheid: Is een geavanceerde moersleutel die lijkt meer op een hakmes met spikes! Op hit, doel bloedt uit voor 5 seconden, het heeft geen willekeurige Crits, en voegt een 20% brandschade kwetsbaarheid voor de drager.
  • Vergeet niet dat u kunt uw structuren voor de schepping met een simpele klik met de rechtermuisknop (standaard). Dit zal de blauwdruk op de grond te draaien 90 º. Dit is bijzonder handig voor strategische plaatsing op richels en dergelijke.
    • Het is een goed idee om uw structuren te zetten zodat ze het meest effectief zijn. Draai je teleporter uitgangen te staan ​​de open, zodat je teamgenoten niet zal hebben om in verwarring te draaien. Draai je schildwachten, zodat ze geen tijd verspillen om te draaien om brand, waardoor je vijanden minder tijd om te reageren.
  • Ga er niet vanuit dat je alleen kunt repareren en upgraden van je eigen schildwachten. Als u samen met een andere engineer, en uw schildwacht wordt vernietigd, team-up met de andere Engineer om zijn eigen schildwacht te vallen.
    • U kunt geniesoldaten opstijgen van vriendelijke Engineer gebouwen als hij erin slaagt om zichzelf doodde.
  • Probeer de beste locaties voor die aan uw schildwacht bouwen vinden. Enkele goede locaties zijn afgesloten ruimten, rond verre hoeken en achter grote rotsblokken.
    • U wilt uw schildwacht te bouwen op een plaats waar het geen spelers die proberen om het te vernietigen kan schieten. Daarom is het een slecht idee om een ​​schildwacht te plaatsen in de open lucht, waar een sluipschutter of een goed geplaatste reeks raketten kan het plukken af ​​van een afstand. Randen en scherpe bochten zijn ook een slecht idee, omdat een vijand zelf makkelijk kan positioneren om de schildwacht te schieten zonder te kwetsen; Ook voor zorgen dat de invloedssfeer van de schildwacht omvat alle hoeken van aanval, omdat wapens speler uit kan gaan van de schildwacht.
  • De oprichting van een vooruitgeschoven basis, vooral in CP kaarten, kunnen worden onmisbaar voor je team.
  • U kunt de snelheid van de bouwtijd van een van uw structuren door simpelweg blijven om het te raken met je moersleutel na de plaatsing. Dit is meestal een slecht idee, echter, want na het plaatsen van een gebouw zal je waarschijnlijk worden uitgevoerd om meer metal te krijgen, tenzij je al een nabijgelegen dispenser, en niet te doen kost tijd en is zeer riskant.
  • Vergeet niet te halen dode vijand (en teamgenoot) wapens, en op te halen dozen munitie. Ze zijn een grote bron van metaal te bouwen / repareren / upgrade van uw structuren.
    • Je krijgt 100 metaal voor elk wapen opgepakt! Loop niet te ver van uw kamp hoor!
  • Probeer te verblijven in de buurt van de frontlinies, maar ver genoeg om te kunnen bouwen, terwijl niet onder vuur.
  • U kunt springen op je structuren om hoger te bouwen. Te springen, springen en hurken in de lucht terwijl vooruit te krijgen op de top van uw structuren. Staan en springen op uw schildwacht of dispenser kunt u toegang geven tot hogere grond waar een spion niet kan bereiken! Als je niet kunt krijgen om deze hogere grond, kunt u nog steeds omhoog springen en bouwen van een teleporter exit om je er als het eenmaal is voltooid. Uw team, vooral sluipschutters, zal je liefde voor die stijgt hoog en buiten het bereik van de Spies en Scouts die liefde om hen te doden.
  • Als u vindt dat een wordt voortdurend ondermijnt uw schildwacht, gebruik je sleutel om hem te doden. Misschien vindt u het gemakkelijker om de sapper vernietigen en doden van de spion met de sleutel op hetzelfde moment, in plaats van aan de sapper vernietigen en trek je shotgun om de doden.