Wkunl

Hoe kunt u uw stem trainen

Er zijn tal van personen binnen onze wereld die absoluut dol op zingen en worden begrepen door het voorstel van de opleiding van hun stem. Hoewel er enorme en diverse onderscheidende methoden, toonde is een productieve en veilige stijl om je zang te trainen. Merk op dat deze stappen heel de tijd en inzet kan nemen. Wees bereid om de input van uw motivatie. U kunt deze technieken oefenen op je eigen tijd, hetzij met verdere professionele vocale opleiding, of voor uw eigen talentontwikkeling. Maak gebruik van deze methoden te vertakken in het vinden van wat werkt voor u als individu. Vier de gave van zingen je hebt, als al onze stemmen zijn uniek en mooi op hun eigen manier. Geniet van uw tijd oefenen en trainen van je stem!

Stappen

Hoe kunt u uw stem trainen. Bekijk het in de "tips" genoemd prospects voordat we naar de stappen.
Hoe kunt u uw stem trainen. Bekijk het in de "tips" genoemd prospects voordat we naar de stappen.
  1. 1
    Bekijk het in de "tips" genoemd prospects voordat we naar de stappen. De 'tips' tonen bepaalde waardevolle referenties op juiste zingen, zoals het verhogen van de zachte pallet, ademhaling en houding, kaak plaatsing, adem controle, en andere aspecten. De stappen bieden vocale warming-ups die gunstig zijn als onderdeel van een vocale opleiding mag praktijk. Enjoy!
  2. 2
    Beginnen met de basis notenleer (met geluid) merkt op: "do, re, mi, fa, ja, la, ti, do," terwijl het bestijgen van de plaatsen samen met een piano of keyboard dienovereenkomstig. Het doel is om terug naar beneden dalen tot de toonhoogte "doen", door het zingen van "doen, ti, la, dus, fa, mi, re, te doen."
  3. 3
    Zing 'mi-mama-made-me-eat-mijn-m & ms "op de noten" Do Re Mi fa zo fa mi re doen. " Begin met het zingen van "mi", beweeg de toonhoogte hoger op de noten "Do Re Mi fa." "Ya" wordt gezongen over "zodat fa mi re doen." De opmerking "zo" is een toonhoogte hoger dan "fa", en daarom is het noodzakelijk om te impliceren op een toonhoogte hoger met het woord "ya" alvorens terug naar beneden de schaal. Probeer om de noten en de woorden gezongen op de melodie in een vlotte manier aan te sluiten. Dit heet legato.
  4. 4
    Zing 'do mi dus mi doen ", terwijl herhaaldelijk zingen van het woord" ha "op de noten. Ascend het woord "ha" op de noten "do mi zo," en daal het woord "ha" op de noten "mi do." Zing deze warming-up in staccato, wat betekent, waardoor elke noot kort en gescheiden, maar toch met control.It het beste om je hand op je buik om te controleren of u correct doen van deze oefening. Elke keer dat je zegt "ha" terwijl ervoor te zorgen de adem vandaan komt je middenrif, moet u een lichte schudden gevoel in je maag, en de hand die op het voelen.
  5. 5
    Zingen de plaatsen "do re mi fa mi dus doen." Zing 'zi-ya "op de staanplaatsen. "Zi" wordt gezongen over 'Do Re Mi fa "in legato. Maak deze notities glad en aangesloten. "Ya" wordt gezongen over "dus mi doen." Het is vermoedelijk gezongen in staccato. Maak deze noten kort en apart, net zoals je zong "ha." Putting deze concepten samen vereist oefening, omdat het gaat om de overgang tussen de concepten. Tijdens het zingen "zi," probeer de kaak ontspannen te houden. Niet open je mond te breed. In feite, zing dit briefje met een afgeronde mond, dat is slechts lichtjes open. Op deze manier krijgt u een zacht geluid dat is rond en vol te bereiken. Als je zingt "ya," niet de mond nogmaals te verbreden. Enigszins langgerekte de vorm van je mond. Omdat dit ook apregiation tot op zekere hoogte, is het altijd het beste om je hand te laten op je middenrif.
  6. 6
    Als u de toetsen merkt op de piano, er rekening mee dat de toonhoogte "doen" meer dan een keer langs de toetsen. Het volledige gamma van nota's van een "do" om de volgende heet een octaaf. Als je vocale bereik uitbreidt, kunt u de mogelijkheid om meerdere octaven zingen bereiken. Om dit te oefenen, zou een piano zeer nuttig zijn. Druk op de toets van de noot "te doen" op de piano. Dit kan overal zijn, afhankelijk van het soort instrument je hebt, zoals een sopraan, alt of mezzo. Merk op dat uw stem zullen reizen in een opstand manier, zodat dienovereenkomstig kiezen plaatse. Starten van een pitch u comfortabel kunt zingen. Als u een alt, is het het beste om te beginnen op een plek verder naar beneden op de piano. Evenzo, als je sopraan zingen, beginnen hoger. Mezzos moet een plek ergens tussen vinden, halverwege het hele toetsen. Als u niet weet wat uw vocale type, merk een inschatting en vinden wat voor u werkt. Druk op de toets "doen" op de piano, en match toonhoogte met je stem. Houd hier rekening mee, zolang je comfortabel is. Druk vervolgens op de "do" een octaaf hoger dan degene die u zongen en gelijke toonhoogte, houdt het uit dienovereenkomstig. Als u deze te hoog is voor u, ofwel start lager vanaf het begin, of je kan de helft van een octaaf te proberen door te gaan van "doen" om "zo" in plaats. Na het zingen de hogere noot "weet" match toonhoogte met de onderste weer en zing het uit naar een comfortabele hoogte. Als je een beginner bent, kan dit genoeg octaaf training voor de dag te zijn. Als u ervoor kiest om te volharden en verder te gaan, probeer zingen uit de notitie "re" zo lang als u comfortabel kunt, dan bijpassende toonhoogte met de hogere noot "re" en houdt het zo lang als je kan. Houd vervolgens de onderste noot "re" eens te meer. Probeer deze praktijk met de noten "mi, fa,, ja, la, ti, enz. afhankelijk van het traject van uw assortiment. Deze oefening is bedoeld om verlengen en versterken van het bereik van uw stembanden. Gelieve te worden gewaarschuwd op overbelasting van uw instrument.
  7. 7
    De basis solfege methode is een systeem van symbolen voor elke solfege plaatsen. Het symbool voor "doen" is een vuist. Het symbool voor "re" is een schuine kant met de zijkant van je hand naar u toe, evenals je duim. Uw vingertoppen moet iets wijzen naar links. Het symbool voor "mi" is een vlakke hand alsof je het op een bureau te plaatsen, en de zijkant van je hand moet je gezicht weer, evenals je duim. Het symbool voor "fa" is een duim omlaag symbool met de binnenkant van je duim naar buiten gericht. Het symbool voor "dus" is een vlakke hand met de palm naar buiten gericht. Het symbool voor "la" is een holle hand die naar beneden kijkt. Het symbool voor "ti" is een vuist met de wijsvinger omhoog en iets naar links. Vervolgens breng je wijsvinger terug in uw vuist te maken "doen." Je zou kunnen proberen om deze methode te beheersen door het beoefenen van het over en over de mogelijkheid om het symbool van de noten sneller te krijgen. Dit kan een leuke en inspirerende manier om te oefenen, aangezien het helpt om de noten signaleren tijdens het zingen elk van hen te zijn. Zien wat voor u werkt.:)
  8. 8
    Begin met de notenleer symbool "doen" tijdens het zingen de toonhoogte. Uithouden deze nota aan de omvang van uw comfort. Vervolgens, zingen en het signaal van de notitie "re" terwijl het uit. Ga dan terug naar beneden en zing de notitie "te doen." Het doel is om verder te gaan en te zingen van "doen" naar "mi", dan "doen" naar "fa", dan "doen" om "zo," dan "doen" naar "la" dan "doen" naar "ti, "dan" doen "naar" doen ", of voor zover gewenst.
  9. 9
    Als geen van de bovengenoemde werkzaamheden, probeer het nemen van lessen. Je kan lessen vinden in uw regio online of in uw lokale krant. (Ze zullen waarschijnlijk geld kosten!)

Tips

  • Veel water drinken.
  • Plaats de voeten op schouderbreedte uit elkaar en iets buig je benen. (Om ervoor te zorgen dat ze niet op slot, zoals het blokkeren van de knieën voor een lange periode van tijd kan leiden tot bewusteloosheid.) De rug moet recht zijn. Je nek moet op een lijn met de rest van uw wervelkolom. Het hoofd mag niet worden gekanteld aan beide zijden. Richten de blik recht vooruit, waardoor het ontspannen.
  • Begin met je handen op je buik, boven op elkaar. Adem diep in en rustig door je neus, zodat de adem maakt je buik uit te breiden. Terwijl je uitademt, moet je buik lichtjes samentrekken. Uw inhaleren moet diep om de volledige capaciteit omvang zijn om notities en zinnen uit te houden, en voor het doel van zingen in legato. De uitademing moet zacht en langzaam, het behoud van elk laatste beetje adem om input in uw stem te zijn alvorens de volgende adem.
  • Adem in door je neus, dan sluit je neus met een vrije hand. Dit is hoe het moet voelen als je zingt. Praktijk zingen zonder het gevoel de uitademing van de adem in je neus, terwijl je zingt.
  • Afstemmen is het zingen van het "doel" van een noot. Dit betekent zingen precies wat de noot moet klinken, en niet zingen scherpe of plat. Je weet dat je zingt plat wanneer de toonhoogte je zingt klinkt niet juist en is licht, zeer licht, lager dan de noot op een piano, etc. Je weet dat je zingt scherp wanneer je stem is het produceren van een pitch die niet klinkt corrigeren en klinkt iets hoger dan de toonhoogte die u probeert te zingen op een piano of een nummer, enz. Zing een bepaalde noot tijdens het gebruik van je wijsvinger, en voorzichtig, heel voorzichtig, het naar het midden van het voorhoofd te duwen. Dit lijkt een psychologisch effect op de meeste zangers kunnen de exacte hoogte raken produceren. Wees voorzichtig met deze als je wil, het zijn zeer zacht.
  • Kies een nummer geschikt is voor uw vocale bereik. (Met aantekeningen voelt dat je meer comfortabel zingen.)
  • De zachte pallet moet altijd worden verhoogd. Het doel is om zoveel holle ruimte laat aan de binnenkant van de mond, zodat een geluid dat rond en volledig toont. Verlaag de tong, zodat het op de bodem van de mond. Langgerekte de kaak lichtjes. Je lippen moeten een kleine, ronde, vorm te vormen. Zorg ervoor dat u uw mond open te veel, omdat het de holle doorgang van het dak van uw mond kan blokkeren.
  • Borst stem is meestal een geproduceerd in de onderste deel van iemands bereik diep geluid. Hoofd stem is zachter en zachter. Evenzo masker stem is een combinatie van de 2 en u kunt deze trilling voel iets onder de ogen op de botten van je wangen wanneer je zingt in dit register. Registers zijn simpelweg het vooruitzicht van het krijgen van zo veel delen van uw lichaam in trilling als je zingt. Je zult in staat om te weten welke register je in zal zijn omdat er zoiets als een "break" in je stem van het ene register naar de volgende. Zingen een notitie die in het onderste deel van uw assortiment. Alsof er een sirene, verplaatst u de toonhoogte die u boven zingen, zodat het stijgen. Als je hoog genoeg is, en afhankelijk van waar je bent met het ontwikkelen van je vocale bereik te gaan, krijgt u een "break" in het geluid van je "sirene", waar de vocale geluid wordt afgesneden ervaren. Dit is natuurlijk, en we hebben allemaal deze 'pauze'. Het bereik van uw stem voordat u deze pauze bereikt werd gezongen in de borst register. De na de pauze in een zachtere stem geluid werd gezongen in het hoofd register. Masker stem, die tussen de 2 onderscheidende principes, werd gezongen door de mediaan plaatsen van uw gegeven bereik, voordat u de "break" point bereikt.
  • Luider zingen en zingen zachter moeten dezelfde hoeveelheid ademsteun te nemen, en vocale stam mag niet worden ervaren, in beide richtingen. Met behulp middenrif ademhaling, kunnen deze variaties hele nummer worden gecontroleerd. Probeer als alternatief brengen van uw rechter-en linkerhand naar voren, de een na en over de andere. Deze techniek wordt gebruikt om het volume toe te voegen aan uw stem te zingen in forte of fortissimo.
  • Articuleren, of brengen, de medeklinkers van de woorden in het lied. U kunt ook naar een nadruk te leggen op bepaalde woorden.
  • Start van naar schatting keuze maken van wat je voelt de noot klinkt als om de toonhoogte aan te passen. Beweeg de toonhoogte van je stem op en neer de schaal als een sirene totdat u overeenkomen met de gewenste toonhoogte. Je zal in staat zijn om te horen en te voelen als u aan deze wedstrijd.
  • Giet je emoties in het nummer en gebruik gezichtsuitdrukkingen terwijl je zingt.

Waarschuwingen

  • Wees voorzichtig om niet uw stem stam
  • Zorg ervoor dat u uw stem uit te rusten en geef het veel van vloeistoffen, met name water.
  • Merk op dat als je het gevoel elk type als fysieke belasting of vooral in de mate van pijn, stoppen met oefenen. Dit kan door het beoefenen van deze technieken in een onjuiste wijze. Zoeken met een vocale trainer, koor directeur, of een specialist van de stemplooien te spreken. Zij zullen in staat zijn om u te laten zien wat er wordt verkeerd gedaan, en inzicht bieden voor zelf-verbetering.
  • Enkele veel voorkomende fouten te vermijden zijn glimlachen tijdens het zingen, onder het zingen, dan zingen, duwen te veel lucht, en duwen buiten de eigen natuurlijke verspreidingsgebied. Dit zijn algemene oorzaken van beschadiging van de stemplooien. Gewaarschuwd te worden van deze.

Dingen die je nodig hebt

  • Een piano of keyboard (als je wilt)
  • Een stem
  • Een open geest
  • Een verlangen om verschillende stijlen te verkennen, terwijl het invoeren van natuurlijke talent en creativiteit
  • Geduld